שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו ביקר פצועים מאסון מירון • צפו
"מתפללים לשלומם"
רה"מ ברמב"ם: "אנחנו מתפללים לשלומם. אחד ההורים אמר לי את המשפט שמסכם את הכל: "פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד". ליבנו עם הפצועים וכולנו מתפללים"
נתניהו מבקר פצועים מאסון מירון | צילום: חיים צח, לע״מ
צילום: ועי אברהם, סאונד: בן פרץ / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום פצועים מאסון מירון המאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה. "סיימתי עכשיו ביקור של חולים שנפגעו באסון הר מירון. התרשמתי כאן מהטיפול הנפלא שהם מקבלים על ידי הצוות הרפואי כפי שהתרשמתי גם מפעולת החילוץ, שללא ספק הצילה חיים, כולל של חלק מהאנשים שנמצאים כאן".

"אנחנו מתפללים לשלומם. אחד ההורים אמר לי את המשפט שמסכם את הכל: "פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד". ליבנו עם הפצועים וכולנו מייחלים ומתפללים להחלמתם המלאה", דברי נתניהו.

נתניהו מבקר פצועים מאסון מירון | צילום: חיים צח, לע״מ

נתניהו הגיע ביום שישי לתרום דם בבית החולים שערי צדק בירושלים, כחלק מהמאמץ הלאומי להשגת תרומות דם, לאחר האסון הלילה בהר מירון. "כמו רבים מאזרחי ישראל באתי לתרום דם כאקט של הזדהות עם הפצועים וכאקט של הזדהות עם הטרגדיה הנוראית שקרתה כאן. ברגעי מבחן העם שלנו מתלכד וזה מה שאנחנו עושים ברגע זה גם כן".

"אני אעשה הכל, ממשלת ישראל תעשה הכל, לעזור למשפחות הנספים. אנחנו יודעים את הצער העמוק שלכם, אנחנו יודעים שעולמכם חרב – אנחנו נעזור לכם להשתקם בכל דרך שנתונה בידינו", דברי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים