שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "בנט בסך הכל אבן שדורכים עליה בדרך"
נאום עוקצני
רה"מ בנט סיכם את הדיון במשפט אחד: "אין כל משא ומתן מדיני להקמת מדינת טרור בלב הארץ" • יו"ר האופוזיציה נתניהו: "בנט חלש ושותק. מנהיגי העולם לא סופרים אותו"
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לבקשתם של 40 חברי כנסת מליאת הכנסת קיימה דיון בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט בנושא: "ממשלת בנט-עבאס מחדשת את התהליך המדיני לחלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל".

לאחר הדיון הסיעתי עלה ראש הממשלה בנט להשיב ואמר: "התבקשתי להשיב על משא ומתן מדיני להקמת מדינת טרור בלב הארץ. להלן תשובתי, אין כל משא ומתן מדיני להקמת מדינת טרור בלב הארץ״. לאחר הדיון התקיימה הצבעה שמית אותה בחרה הקואליציה להחרים ולכן 52 הצביעו נגד הודעת ראש הממשלה ללא תומכים, וחמישה נמנעים.

אחרי ראש הממשלה בנט עלה יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר: "ממשלת בנט רע"ם מרצ חייבת לעבור מן העולם מ-3 סיבות. ראשית התקציב האנטי-חברתי שלה, שנית החלטתה להכיל את הגרעין האיראני, שלישית הסכמתה להשליט את התנועה האסלאמית על ערביי ישראל ועל הנגב".

"בנט מתרברב בנתון הצמיחה הכלכלי של ישראל. הוא מגדולי גנבי הקרדיט בעת החדשה, גנב ספר, גנב את תכנית סינגפור, גנב בחירות. כל מי שמבין בכלכלה יודע שצמיחה כלכלית היא לא דבר שנוצר יש מאין בארבעה חודשים אלא תוצאה של מדיניות סדורה שהובלנו ארבע שנים, ביחוד בזמן הקורונה. אתם זוכרים את הביקורת שהייתה על המענקים שנתנו לאזרחים בזמן הקורונה. זעקו שאנחנו ״הורסים את כלכלת ישראל״. ההפך קרה. הצלנו את כלכלת ישראל וחילצנו את אזרחי ישראל ממשבר כלכלי. אלמלא הפעולות שלנו כלכלת ישראל הייתה מתרסקת".

"בחודש מאי, עוד לפני חילופי הממשלה, ישראל דורגה לראשונה בהיסטוריה בין 20 הכלכלות המובילות בעולם. זה הישג אדיר בזכות המדיניות שלנו. לפני שהתחלפה הממשלה, בנק ישראל קבע שהצמחנו את המשק ב-15.4%. בזכות הזינוק שאנחנו הבאנו ורק בזכותו אתה יכול להתרברב ביום בצמיחה של 7% כאילו עשית משהו. לא עשיתם כלום. בנט כדאי שתבין שאזרחי ישראל יודעים את האמת".

"אתם אומרים שהבאתם ״תקציב חברתי״. לא חברתי ולא נעליים. זהו תקציב שמעלה מיסים ומחירים, שפוגע בפריפריה ומתעלל בשכבות החלשות. אני מציע לך בנט – אולי תרד כבר מהספינים. אולי תעשה פעם אחת משהו אמיתי. הרי אתה כבר יודע שלא תהיה פה הרבה זמן. אז תנצל את הזמן כדי לעשות משהו אמיתי".

"איראן מזהה את החולשה שלכם והיא מסתערת ומנסה לנצל כל הזדמנות ולצערי בעוד פחות מחודש איראן תחזור לדיונים עם המעצמות על חזרה להסכם הגרעין עם איראן שהוא סכנה קיומית לביטחון ישראל. וכל זה באין מפרע כי מה עושה הממשלה הזו? לפיד עומד בהתחייבותו למידניות האין הפתעות ובנט שותק או פה ושם מצייץ. כשאני הייתי ראש ממשלה פעלנו אחרת. תילחם נגד זה, תגייס את דעת הקהל נגד ההסכם המסוכן הזה, אתה לא עושה כלום, אתה מרכין ראש כמי שעומד בראש מדינת חסות".

"בנט חלש ושותק. מנהיגי העולם לא סופרים אותו מכיוון שגם הם יודעים שהוא ראש ממשלה בובה שלא עובר את אחוז החסימה. הוא בסך הכל אבן שדורכים עליה בדרך ללפיד כראש ממשלה. זה החלום של השמאל".

"אתם משליטים את התנועה האיסלאמית על ערביי ישראל. עשרות המיליארדים שנתתם לתנועה האיסלאמית יחזרו אלינו כמו בומרנג. הכסף הזה זורם בלי שום בקרה ובלי שום אחריות. אנחנו יודעים לאן זה יגיע. אזרחי ישראל ישלמו במשך שנים את מחיר הכניעה המבישה הזאת לרע״מ".

בפתח הדיון אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ': "כבר כמעט יובל שנים הבית הזה דן על קווי 67. הממשלה הזאת מחזירה אותנו לדיון על קווי 48. ההתקוממות הערבית שאנחנו רואים לנגד עינינו, אם בירי ובאבנים ברחובות לוד עכו ויפו, ואם בנאומים מעונבים מבית התנועה האיסלאמית הידיים ידי עבאס הקול קול חאג' אמין אל חוסייני".

"הממשלה מקדמת תהליך מדיני, זה לא משנה כמה בנט יכחיש הרי למילים שלו שום אין ערך. יאיר לפיד כשר החוץ ובני גנץ כשר בטחון החזירו את אבו מאזן מכחיש השואה למרכז הבמה ואיתו את הלחץ הבינלאומי. אבל זאת, רק הבעיה הקטנה שלנו".

"הבעיה הגדולה היא שהממשלה הזאת מחזירה אותנו למלחמת העצמאות של תש״ח 1948. כיום הממשלה מוחזקת על ידי מי שמסרבים להכיר בזכות קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. אנשים שאבותיהם פתחו נגדנו במלחמה ושבניהם רואים במדינת ישראל אסון, נכבא".

ח"כ יעקב ליצמן הקריא פסוק מתהילים – "נבל בלבו אין אלוהים", והוסיף: "נבל זה ראשי תיבות נפתלי בנט ליברמן".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. אתם אחלה אתר , רק דרכם אני מתעדכן, אבל בבקשה שימו סרטונים לא רק עדכונים פוליטיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים