שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו בסבב פגישות: שמירה על גוש הימין
חרדים לבחירות
יושב ראש הליכוד עושה מאמצים כדי לשמור על החרדים בגוש שלו | נתניהו ואנשיו לחוצים והם הפעילו לחץ אגרסיבי
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם יו"ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני | צילום: הליכוד

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עורך בימים האחרונים, שיחות רבות עם פוליטיקאים חרדים, בכירים בחצרות הרבנים וגורמים משפיעים בציבור החרדי, בתיווך מקורבו נתן אשל, במטרה למנוע הקמת ממשלה שלא בראשותו.

אתמול נפגש נתניהו עם גפני ועם גולדקנופף, במטרה להעביר להם מסר שאם לא ישתפו פעולה כדי לבסס ממשלת ימין בראשותו עלולים להיפגע מכך גם המפלגות החרדיות.

לדברי גורמים שהיו עדים לשיחות, נתניהו ואנשיו לחוצים ואת הפגישות הוא מנהל בעצמו ועל ידי אנשי אמונו נתן אשל וזאב פליישמן, יועציו לענייני חרדים.

למפגש קדמו שיחות הכנה רבות עם גורמים רבניים, ובהם אנשי חצרו של זקן חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה, הרב ברוך מרדכי אזרחי , שצוטט בכינוס של המועצה בשבוע שעבר כמי שאומר שאין זה משנה למפלגתו מי יעמוד בראש הממשלה ואם יהיו 61 לגוש הימין. "אלה רק אמצעים אותנו מעניינת המטרה". 

כזכור יו"ר ש"ס אריה דרעי הביע נאמנות מוחלטת לממשלה בראשות נתניהו, כמו גם יו"ר אגודת ישראל החדש, יצחק גולדקנופף, שהודיע כי סיעתו תלך לממשלה רק עם הליכוד בראשות נתניהו. לעומת זאת יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שומר את הקלפים קרוב אליו ומשאיר את כל האפשרויות פתוחות. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים