שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "בשנות ה-30 קראו ליהודי וירוס"
בפתח ישיבת הסיעה
עוד אמר נתניהו "מגיעה יו״ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם, תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע, או שתתנצל"
בנימין נתניהו

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מסר הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום (ב') בכנסת, אז הגיב לדברי ח"כ שירלי פינטו על ח"כ שיקלי: "אתם זוכרים איך בשנות ה-30 קראו ״וירוס״ לעם היהודי"?

בפתח דבריו אמר נתניהו: "אנחנו רגילים לשמוע את הטפות המוסר הצבועות על ״שיח מכבד״ שבאות מהשמאל. הם לא הטיפו כמובן לשיח מכבד כשהם תמכו בהפגנות הדגלים השחורים, כשביזו את סמלי המדינה, כשהסיתו לרצח של ראש ממשלה ובני משפחתו, כשהסיתו לרצח עם גיליוטינות וחבלי תלייה. לא שמעתי מילה על שיח מכבד. ואתם יודעים למה? יש עיקרון – התבטאויות מימין הם תמיד הסתה והתבטאויות משמאל הן תמיד דמוקרטיה וחופש הביטוי".

עוד הוסיף יו"ר האופוזיציה: "ראינו אתמול שחברת כנסת מימינה קראה לח״כ עמיחי שיקלי ״וירוס״. אתם זוכרים איך בשנות ה-30 קראו ״וירוס״ לעם היהודי. תארו לעצמכם מה היה קורה אם ח״כ מהימין היה קורא למישהו בשמאל ״וירוס״. איזו צעקה הייתה קמה. איזו המולה. איזה מהומה הייתה פורצת ובצדק. וראש הממשלה בנט, שכל הזמן מטיף לשיח מכבד, הוא לא פוצה פה ואפילו שלח ח״כ מסיעתו לתמוך באמירה המקוממת הזאת. זה שפל לא יאומן שהם הגיעו אליו. אבל אם כבר מדברים על ח״כ שיקלי בהקשר של וירוס, חבל שהוא לא מדבק".

"עמיחי שיקלי הוא הח״כ היחיד בימינה שנותר נאמן להתחייבויות של המפלגה לבוחריה. ח״כ שיקלי הוא היחיד שנשאר ימני בימינה. הרי בנט התחייב במערכת הבחירות שלא ישב עם מרצ, שלא ישב עם רע״מ, לא יהיה רה״מ עם מתחת ל10 מנדטים ולא יתן ללפיד להיות ראש ממשלה. הוא הפר את כל ההבטחות וכל ימינה פרשו מהימין, חוץ משיקלי".

"אתמול קיבלנו עוד הוכחה, אם מישהו היה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, ״לעדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים״, מה לא. והנה מגיעה יו״ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם".

"אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מייד בפני 2 מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה".

"אני מבטיח לה ולעם ישראל דבר אחד – אנחנו נמשיך לחפש כל דרך להפיל את הממשלה הרעה הזאת בהקדם ולהחזיר ממשלת ימין אמיתית שעוסקת בויכוח נוקב, אמיתי, מכבד – ושמעל הכל מכבד את ערכי הנצח של עם ישראל. זה אנחנו וזה לא הם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים