שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו דורש לסגור את נתב"ג בתוך 24 שעות
חשש מהמוטציות
ראש הממשלה יקיים הערב דיון בנושא כניסת התחלואה דרך אזרחים ומבקרים שנכנסים לישראל מנמל התעופה בן גוריון. המוטצייה הבריטית התגלתה ב-6 נשים הרות
נתב"ג ללא נפש חיה | צילום: Stanislaw Tokarski, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים הערב (מוצאי שבת) דיון על כניסת התחלואה דרך נתב"ג. גורמים בסביבת נתניהו אומרים כי הוא ידרוש לסגור את נמל התעופה מידית, גם בגלל מוטציות הקורונה שנכנסו לישראל עד כה והעלייה בתחלואה, שמגיעה בין היתר בשל זאת.

עוד מסתמן כי היציאה מהארץ תיאסר לצורכי תיירות גם אחרי תום הסגר, ב-31 בינואר, גם עבור אנשים שקיבלו את מנת החיסון השנייה. אם וכאשר ההחלטה תתקבל, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יאמר יוכל המהלך להיכנס לתוקף.

הכוונה היא לא לאפשר לזרים כניסה לישראל בכלל, ולגבי האזרחים הישראלים לבטל את הטיסות הסדירות ולהביא אותם באמצעות טיסות חילוץ מיוחדות. לגבי מי שכבר קנה כרטיס טיסה לא הוחלט האם לאפשר להם לטוס או לאלץ אותם להישאר כאן בישראל.

ממשרד הבריאות נמסר כי "לאור עליה בשבועות האחרונים בתחלואה קשה וקריטית של נשים הרות יזם משרד הבריאות דיגום לצורך ריצוף של הנשים ההרות המאושפזות כעת. למעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות הגיעו עד כה 10 דגימות. ב-6 מתוך 7 בהם הסתיים תהליך הריצוף, אותר הוראינט האנגלי".

"משרד הבריאות ימשיך לעדכן בממצאים נוספים ככל שיהיו", נמסר. עוד הזכירו כי "לאור ממצאי התחלואה האחרונים, קודמו נשים בהיריון בתעדוף קבלת החיסונים. כל אשה הרה שמעוניינת יכולה להתחסן".

יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער כתב בתגובה כי "‏נזכרו לסגור את שער האורווה אחרי שכל הסוסים כבר ברחו. קרוב לשנה בה ממשלת המחדל אפשרה להיכנס לארץ ללא בדיקות ואכיפת בידוד והתעוררה רק לאחר שהגענו ללמעלה מ-4,200 קורבנות בנפש, כאלף מהם רק בחודש האחרון. הכשל הניהולי הגדול בתולדות ישראל חייב להוביל להחלפת האחראי לו: נתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים