שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו הזמין את סער ובנט לפגישה משולשת
הצעת הרוטציה
רה"מ לראשי ימינה ותקווה חדשה: "ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת, חסרי תקדים אפילו. זה מה שכל ראשי סיעות הימין ואני עשינו"
בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הזמין היום (ראשון) את יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ויו"ר ימינה נפתלי בנט לפגישה משולשת לדון בהצעה לרוטציה ביניהם על תפקיד ראש הממשלה.

בסרטון שפרסם אמר נתניהו: "אנחנו נמצאים ברגע גורלי לביטחונה, אופיה ועתידה של מדינת ישראל. ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת, חסרי תקדים אפילו. זה מה שכל ראשי סיעות הימין ואני עשינו עכשיו".

"חתמנו על הצעה מרחיקה לכת לגדעון סער ונפתלי בנט, הצעה שתמנע הקמת ממשלת שמאל מסוכנת ותבטיח הקמה של ממשלת ימין חזקה ויציבה לשנים רבות שתדאג לכל אזרחי ישראל. כל ראשי סיעות הימין ואני מזמינים את גדעון סער ונפתלי בנט – בואו עכשיו, מייד, לפגישה שתאפשר הקמת ממשלת ימין טובה למדינת ישראל", דברי רה"מ.

ראשי סיעות גוש הימין חתמו כעת על פנייה ליו"ר תקווה חדשה ח״כ גדעון סער וליו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, "במאמץ אחרון למנוע הקמת ממשלת שמאל מסוכנת ולהקים ממשלת ימין שתשמור על ביטחונה ואופיה של מדינת ישראל" – כך נמסר מטעם הליכוד.

"מתוך נכונות לשים בצד כל שיקול אישי ומתוך נכונות לעשות צעדים חסרי תקדים ומרחיקי לכת כדי להבטיח את ביטחונה ואופיה של מדינת ישראל, בניסיון אחרון למנוע ממשלת שמאל שתסכן את המדינה, אנו, ראשי סיעות גוש הימין החתומים מטה, מציעים בזאת לח״כ גדעון סער ולח״כ נפתלי בנט את ההצעה הבאה".

"תוקם ממשלת ימין. ח״כ גדעון סער יכהן כראש ממשלה החל מיום השבעת הממשלה ה-36 ולמשך שנה ושלושה חודשים. חברי הכנסת של סיעותינו יחתמו על המסמך הדרוש לנשיא המדינה לשם מתן האפשרות לח״כ סער להקים את הממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו יכהן כראש הממשלה החל מתום תקופת כהונתו של ח״כ סער הנקובה בסעיף 2 וזאת למשך שנתיים. ח״כ נפתלי בנט יכהן כראש ממשלה ביתרת תקופת כהונת הממשלה החל מתום כהונתו של ראש הממשלה נתניהו כמפורט בסעיף 3 לעיל. סעיף הפריטטיות יבוטל. שר המשפטים ימונה בהסכמה", לשון המסמך.

על המכתב לבנט וסער חתמו ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן, ויו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

יו״ר תקווה חדשה, ח״כ גדעון סער, הודיע הבוקר בטוויטר כי הוא דוחה את הצעת הליכוד לרוטציה משולשת על כהונת ראש הממשלה: "עמדתנו ומחוייבותנו היתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו. בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".

צוות המו"מ של תקווה חדשה ייוועד עם נציגי יש עתיד בכפר המכביה בצהריים במאמץ להשלים את ההסכם הקואליציוני בין המפלגות. ח"כ עמיחי שיקלי הגיב להודעה של סער: "איזה חזון פורץ דרך, עצוב שהיריבות האישית והאגו שלך גוברים על כל שיקול אחר, איש ימין אתה לא".

הצעה נוספת היא שסער יכהן שנתיים כשהוא שני ברוטציה. לאור ההצעה של נתניהו לסער, ישיבת סיעת ימינה תידחה לצהריים. בכירים ב'ימינה' אמרו: "הכדור בידיים של סער, בכוחו למנוע ממשלת שמאל". מסתמן כי בנט מוכן להתמנות לשר הביטחון ושסער יכהן כראש הממשלה. כעת מחכים להחלטה של תקווה חדשה. גורמים בימינה אמרו כי "אם סער ישיב בחיוב – תקום ממשלת ימין".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ביבי , בימים אחרים ידעת להעליב ,לפגוע,להשניא,למדר,להרחיק את כל מי שאתה ואשתך חשבתם שהוא גורם מאיים עליך. לסער התייחסת כמו לסמרטוט רצפה למרות מיקומו בפרייריז ואת בנט הכפשת את בני משפחתו והתנהגת אליו כאשה מוכה שמקבל את גורלה כי שהוא ועכשיו ……אתה זוחל על גחונך ( מתאים לך כי אתה נחש ) ,מתחנן, מוכר תפקידים ונכסים והעיקר להתחמק מהמשפט והעיקר להישאר בבלפור ומה לא תעשה בשביל זה אפילו לרוטציה הסכמת .
    הפכת להיות פתטי ואתה מסוכן למדינה בזכות השנאה ,השיסוי וההפרדה שאתה מנהל בזכות קבוצת לקקנים שפוטה שמזמן שכחו את נאמונתם למדינה.
    הפכת להיות אדם עלוב אפילו אינך הצל של עצמך ואם תבדוק תראה שגדולים וטובים ממך ידעו להתפטר כשהבינו שדרכם הסתיימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים