שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו: "הזמן לשים בצד את משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי"
שילהב את ההמונים
יו"ר האופוזיציה נתניהו עלה על הבמה לקול תשואות ההמונים שהריעו לראש הממשלה לשעבר לאורך כל נאומו, הניפו דגלים וצעקו: "בנט הביתה" פעם אחר פעם.
בנימין נתניהו | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

על רקע המצב הביטחוני בעקבות גל הטרור והטלטלה הפוליטית שהתרחשה היום (רביעי) בעקבות הודעתה של יו"ר הקואליציה חה"כ עידית סילמן כי היא פורשת מהקואליציה – הימין מתכנס הערב באלפים להפגנה נרחבת בקרית הממשלה בירושלים.

ראש האופוזיציה נתניהו נתן בלי ספק הופעה מרשימה, הנה חלק מנאומו: "ערב טוב לאלפים שהגיעו לכאן מכל קצוות הארץ, מניפים בגאון את דגלי ישראל. דתיים וחילוניים, מהצפון ומהדרום… כולנו אחים ואחיות, שותפים לדרך – משפחה אחת. הערב הזה הכיע הזמן לקצר טווחים – הגיע הזמן לאחדות".

"הגיע הזמן לחזור הביתה. הגיע הזמן לשים בצד את כל משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי", הוסיף נתניהו. "הדלת שלנו פתוחה. היא פתוחה לכל מי שנבחר בקולות הימין ורוצה להחזיר את מדינת שיראל למסלול הערכי, החזק, המסלול המנצח. לאחדות שלנו יש מטרה – לשרת את כל אזרחי המדינה".

"כשלא היינו מאוחדים קיבלנו את הממשלה הכושלת והמסוכנת הזו. באנו לכאן הערב כדי להגיד לממשלה החלשה רק דבר אחד – לכו הביתה", הוסיף נתניהו על רקע קולות 'בנט הביתה'. "לכו הביתה כי אתם פוגעים בזהות היהודית של המדינה, פוגעים בפרנסה של אזרחי ישראל. לכו הביתה כי אתם מייבשים את יו"ש וההתיישבות הצעירה".

ראש האופוזיציה תקף: "כשהטרור מריח חולשה – הוא מרים ראש. וכשהוא נתקל בעוצמה – הוא מרכין ראש. לא במקרה העשור האחרון שבו אנחנו הובלנו את המדינה זה היה העשור הביטחוני הטוב ביותר בתולדות ישראל – עם הכי פחות נפגעים. בשכונה שלנו – אין מקום לחלשים. את החלש תוקפים, ועם החזק לא מתעסקים. זה הכלל. לכן ישראל זקוקה לממשלה חזקה. ממשלה שתילחם בטרור, שתבלום את איראן, שתשמור על מורשת ישראל, ושתציל את הפרנסה של אזרחי ישראל".

בין הנואמים הערב בהפגנה: ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' וראשי מועצות ביהודה ושומרון. אתמול קרא נתניהו לציבור להצטרף להפגנה בצומת הסינמה סיטי בירושלים: "דורשים להילחם בטרור ולהחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים