שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "הבאת את הברית לפסגות חסרות תקדים"
נתניהו הודה לטראמפ
בפתח ישיבת הממשלה הודה נתניהו לנשיא טראמפ "בשם כל אזרחי ישראל" • על ביידן: "מכיר אותו 40 שנה, יש לו קשר חם למדינת ישראל, אני בטוח שנמשיך לעבוד יחד"
נתניהו וטראמפ בהכרזה על הריבונות | צילום: הבית הלבן

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ובירך בפתח ישיבת הממשלה את נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן, ואת סגניתו המיועדת קמלה האריס, והכריז על הקמת יישוב חדש בעוטף עזה.

נתניהו התייחס בראשית דבריו למהפך בבחירות בארצות הברית וסיפר לשרים: "יש לי קשר אישי ארוך וחם עם ג'ו ביידן, קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותו כידיד גדול של מדינת ישראל. אני בטוח שנמשיך לעבוד עם שניהם כדי להמשיך ולחזק את הברית המיוחדת בין ישראל לארה"ב".

בהמשך הודה נתניהו בשם אזרחי ישראל לנשיא היוצא דונלד טראמפ: "בשמי ובשם כל אזרחי מדינת ישראל אני מודה שוב לנשיא טראמפ על הידידות הגדולה שהוא הראה למדינת ישראל וגם לי באופן אישי. אני מברך אותו על הכרתו בירושלים ובגולן, על עמידתו מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ועל כך שהביא את הברית בין ישראל לארה״ב לפסגות חסרות תקדים. תודה לך הנשיא טראמפ".

ראש הממשלה התייחס בהמשך דבריו למימוש השלב הנוסף ביציאה מהסגר שיושם הבוקר ואמר: "אנחנו פותחים הבוקר את המסחר בחנויות הרחוב. כדי למנוע עלייה מחודשת של התחלואה אנחנו מאפשרים פתיחה עד ארבעה לקוחות בכל עת, תוך שמירה קפדנית על ריחוק והיגיינה".

עוד אמר נתניהו, "אנחנו עדיין נמצאים בשלב מוקדם של החזרה לשגרה. אנחנו בוחנים כל העת את ההשפעות של ההקלות והפתיחה המדורגת בשלבים הראשונים, כדי למנוע התפרצות של המגפה. אנחנו רואים עלייה קלה בתחלואה, אנחנו נבחן היטב אם להמשיך בפתיחה או לעצור".

"אני מבקש מכולם לשמור בקפדנות על הכללים ועל ההנחיות, כדי שנוכל להתקדם בחזרה לשגרה עד שנביא את החיסונים לאזרחי ישראל", קרא ראש הממשלה כשהוא פונה לאזרחים.

בהמשך הכריז נתניהו על הקמת יישוב חדש בעוטף עזה: "אני מביא היום להחלטת הממשלה החלטה על הקמת יישוב חדש בעוטף עזה. זוהי בשורה גדולה לישראל, זוהי בשורה גדולה ליישובי עוטף עזה".

"אנחנו ממשיכים לפתח את יישובי הדרום, לרבות המושבים והקיבוצים, אנחנו מפתחים שכונות חדשות בשדרות ובנתיבות. אני חייב להגיד לכם שיש רשימת המתנה על כל בית. זוהי ההוכחה הטובה ביותר לחוסן הלאומי שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים