שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"מ: "המוטציה הבריטית יצאה משליטה" • צפו
בישיבת הממשלה
נתניהו בפתח הדיון על הידוק הסגר: "אנחנו במצב חירום ואם לא נפעל מיד נאבד מאות רבות של ישראלים שימותו – ואף יותר מכך. נעשה סגר הדוק ומיידי וכך נציל חיים"
בנימין נתניהו | צילום: לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה |
צילום: רועי אברהם / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה שמתכנסת בשעה זו לדיון על הידוק הסגר: "אני ממשיך לעבוד מסביב לשעון להביא מיליוני חיסונים לישראל, ובד בבד מערכת הבריאות ממשיכה לחסן את אזרחי ישראל בקצב שמעורר התפעלות בכל העולם".

"השילוב הזה של הבאת מיליוני חיסונים לארץ וחיסון רבבות אזרחים ביום, מאפשר לנו להמשיך להיות הראשונים בעולם לצאת מהקורונה, לפתוח את הכלכלה שלנו ולחזור לחיים. אנחנו במקום הראשון בעולם בחיסונים, אנחנו חייבים להיות במקום הראשון בעולם גם בהצלת חיים".

"אנו רואים את הקורונה משתוללת בכל העולם. המוטציה הבריטית יצאה משליטה, בריטניה נמצאת כעת בסגר מלא לאחר שיעור תמותה מאסיבי. לצערנו, גם אצלנו המוטציה החדשה של הקורונה מזנקת, אם כי לא באותו קצב. בתי החולים מתריעים בפנינו שאנחנו נכנסים לגל המסוכן ביותר מאז פרוץ המגיפה".

"משרד הבריאות והמומחים מזהירים אותנו שאנחנו במצב חירום ושאם לא נפעל מיד נאבד מאות רבות של ישראלים שימותו – ואף יותר מכך. אסור לנו לתת לזה לקרות, בטח לא בקו הסיום. אני בטוח שכל חברי הממשלה יגלו אחריות. ברגע זה, זה מה שהציבור מצפה לו, וזה מה שהמדינה זקוקה לו.

"אני קורא לכל אזרחי ישראל: בואו נעשה מאמץ אחרון – יחד. נעשה סגר הדוק ומיידי יחד עם המשך מבצע החיסונים הענק. כך נציל חיים, כך נהיה הראשונים בעולם לצאת מהקורונה, כך נפתח את הכלכלה שלנו, וכך נחזור לחיים״, דברי ראש הממשלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים