שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » נתניהו הציג לקורץ ופרדריקסן את התו הירוק
כושר מדיני
ראש הממשלה, קנצלר אוסטריה וראש ממשלת דנמרק ביקרו במכון כושר במודיעין ועמדו מקרוב על ניהול שגרת הקורונה בישראל על פי מודל התו הירוק
נתניהו במכון כושר | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו, קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ וראש ממשלת דנמרק מדה פרדריקסן ביקרו היום (חמישי) במכון כושר במודיעין ועמדו מקרוב על ניהול שגרת הקורונה בישראל על פי מודל התו הירוק.

נתניהו אמר בסיור כי "רבים מהאנשים פה כבר עשו חיסון שני. אנו מגיעים למצב בו נסיים לחסן את האוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50, שבה היו כמעט 100% מהחולים הקשים ומקרי המוות. ראשית כדי להוריד את העומס על בתי החולים, יש לחסן את האנשים המבוגרים יותר".

"בעוד כארבעה-חמישה שבועות, נסיים לחסן את כל בני ה-50 ומעלה. תוך שמונה שבועות, נסיים לחסן את כל האנשים בישראל שהם בני 16 ומעלה, פרט לאותם אנשים שלא מוכנים להתחסן בשום מחיר".

"המסלול שאנו מובילים כעת וזה מה שאתם רואים כאן בחדר הכושר הזה, הוא הדרכון הירוק שמשמעותו היא שלא מחכים עד שכולם יתחסנו, אלא פותחים למעשה את הכלכלה והמדינה עם הדרכון הירוק ובמקביל מתקדמים עם החיסונים. זה מה שניתן לראות בישראל".

"אני חושב שניאלץ לעטות מסכות למשך זמן. אנו לא יודעים לגבי המוטציות, יש וריאנטים שונים. אני חושב שעלינו להמשיך, עדיף להיות זהירים. אנשים יהיו יותר נכונים לעטות מסיכות אם הם ירגישו שהם חוזרים לחיים. זה מחיר קטן לשלם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים