שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו הגיע לברך – הרצוג עקץ על הפוליטיקה
"לא ניכנס לזה"
הנשיא הנבחר הרצוג הודה לראש הממשלה ואף אמר: "אני בטוח שיהיה טוב עם כל ממשלה ועם כל ראש ממשלה". ראש הממשלה נתניהו השיב בהומור: "בוא לא ניכנס לזה עכשיו"
בנימין נתניהו ויצחק הרצוג | צילום: נועם מושקוביץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה הראשון לברך את הנשיא המבחר של מדינת ישראל יצחק הרצוג: "אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ואני מאחל לו הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל", כתב בטוויטר. עוד הוסיף: "אני מודה למרים פרץ על ההתמודדות המכובדת ואני משוכנע שהיא תמשיך לתרום לחברה בישראל כפי שעשתה כל חייה".

לאחר מכן הגיע נתניהו הגיע לברך את הרצוג במטה שלו בכנסת: "אני רוצה לברך את יצחק הרצוג על היבחרו, הוא ממשיך מסורת משפחתית מפוארת. אביך ייצג את ישראל בצורה מעוררת כבוד והערצה בעולם ובישראל ואני בטוח שתמשיך בדרך זו. בהצלחה בשמי, בשם ממשלת ישראל ובשם כל אזרחי ישראל".

הנשיא הנבחר הרצוג הודה לראש הממשלה ואף אמר: "אני בטוח שיהיה טוב עם כל ממשלה ועם כל ראש ממשלה". ראש הממשלה נתניהו השיב בהומור: "בוא לא ניכנס לזה עכשיו".

ח"כ נפתלי בנט מצביע =בבחירות לנשיאות המדינה | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, מי שעשוי להפוך בקרוב לראש הממשלה, שוחח כעת עם נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג, וברך אותו לרגל היבחרו לתפקיד. בנט אמר להרצוג: "משימתך הגדולה היא לאחד את העם. אתה איש ציוני עם לב גדול, ואני משוכנע שתצליח".

עוד מסר בנט, "אני מבקש לברך את מרים פרץ היקרה שהתמודדה על התפקיד בצורה מכובדת ומעוררת הערכה. מרים היא שליחה מופלאה של עם ישראל ואני בטוח כי תמשיך לחזק את רוח העם בעשייתה הציבורית ובדמותה המיוחדת".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "מברך את חברי, יצחק בוז'י הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה. איש ראוי ויקר שרואה את טובת העם והמדינה לנגד עיניו בכל זמן. בהצלחה כבוד הנשיא. אני מברך גם את מרים פרץ האהובה. לנצח תהיי נשיאת ליבו של עם ישראל".

לפיד הגיע לברך את הנשיא הנבחר יצחק בוזי הרצוג: "לא הרבה פעמים קורה לבנאדם שהוא יצטרך להתייחס לחבר טוב שלו כ'כבוד הנשיא'. זו שמחה גדולה בשבילי, בשביל הבניין הזה ובשביל מדינת ישראל. אני יודע שתכבד אותנו ותכבד את המוסד, יקרו שם דברים דגולים בזכותך".

הנשיא הנבחר הרצוג השיב: "חברי יו"ר האופוזיציה, אני יודע שאתה שואף לשנות את הפוזיציה, זה יום מורכב. אני כנשיא אשתף פעולה גם עם הממשלה וגם עם האופוזיציה".

יאיר לפיד מצביע בבחירות לנשיאות | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ בירך את הנשיא הנבחר יצחק (בוז׳י) הרצוג: "בוז'י, חברי, והנשיא הבא של מדינת ישראל- בהצלחה גדולה בתפקידך. אין לי ספק שתפעל לקירוב לבבות ואחדות בקרב אזרחי ישראל, לצד פעילות משותפת שנעשה לביצור ביטחונה של ישראל, ולחיזוק הקשרים עם אחינו בתפוצות. תודה גדולה מעומק הלב גם למרים פרץ על התמודדות מכובדת ומעוררת השראה".

יו״ר תקווה חדשה, ח״כ גדעון סער בטוויטר: ״‏ברכות לחברי, נשיא המדינה הנבחר ⁦‪יצחק הרצוג מהיכרותי עימו אני משוכנע ביכולתו למלא את התפקיד הרם בהצלחה רבה, בכבוד ובממלכתיות למען המדינה. הערכתי הרבה להתמודדותה של אהובת העם מרים פרץ, אשת חינוך מובהקת ודוגמא לאהבת האדם והמולדת, אותה אני מכיר ומוקיר שנים רבות״

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי ברכה את הנשיא הנכנס: "‏יצחק בוז'י הרצוג, הנשיא הבא של מדינת ישראל. מנהיג המפלגה לשעבר, בשר מבשרנו. גאות וגאים בך. אין ראוי ממך לתפקיד. התמיכה האדירה והסוחפת שזכית לה מחברות וחברי הבית מעידה כאלף עדות ועדים כמה אתה מקובל על חלקים עצומים בחברה הישראלית. מפלגת העבודה מאחורייך בוז'י היקר. בהצלחה. ברכות גם למרים פרץ על ההתמודדות והנסיון וחיזוק ידיים בהמשך הדרך".

יו״ר שס, השר אריה דרעי: "מברך את יצחק הרצוג לרגל בחירתו לתפקיד נשיא המדינה. אין לי ספק שהנשיא הרצוג יפעל לאיחוד כל חלקי העם בימים שאנו כל כך זקוקים לכך. ולגברת מרים פרץ: את אות ומופת, סמל בעם ישראל. ניהלת מערכה מכובדת ומעוררת כבוד וכולנו מלאי הערכה כלפייך".

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן: "ברכותיי לידידי מר יצחק (בוז׳י) הרצוג להיבחרו לתפקיד החשוב נשיא המדינה ומאחל לו הצלחה גדולה. לנשיא הרצוג היסטוריה וייחוס ראויים, כבנו של הנשיא הקודם חיים הרצוג ונכדו של הרב הראשי יצחק הרצוג ז״ל. בוז׳י התברך בכשרונות רבים וכאיש עשייה רבה לאורך השנים. אני בטוח שיביא כבוד בתפקידו לכלל אזרחי ואוכלוסיות ישראל, מתוך שמירה ויחס למסורת ישראל בארץ ובעולם".

מיקי זוהר מצביע בבחירות לנשיאות | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין: "אני מברך את הנשיא ה-11 של מדינת ישראל יצחק הרצוג! אני בטוח שהנשיא הבא ירים את קרנה של ישראל בעולם, יפעל לאחדות כלל אזרחי ישראל ויביא כבוד למוסד הנשיאות".

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר: "ברכות לנשיא החדש של מדינת ישראל, יצחק (בוז'י) הרצוג. הרצוג הוא משרת ציבור בכל רמ"ח איבריו. החברה ישראלית עברה טלטלות קשות בשנים האחרונות ובפני הנשיא, כסמל הממלכתיות, ניצבים אתגרים גדולים. הצבעתי עבור הרצוג מתוך הכרה שהוא יוכל למשימה, למען אחדות מדינת ישראל והעם היהודי".

השר מיכאל ביטון: ״אני מברך את ידידי, יצחק (בוז'י) הרצוג על היבחרו לנשיא מדינת ישראל. אין לי כל ספק שניסיונו רב השנים בפעילותו הציבורית בכנסת, בממשלה ובסוכנות היהודית, יסייע לו במילוי תפקידו כאזרח מספר אחד של מדינת ישראל. ריגשה אותי פנייתו בנאום נצחונו לגב׳ מרים פרץ, שהיא סמל והשראה לאזרחי ישראל,‏שעוד תיתן רבות מכוחותיה העצומים ומגדולתה למדינת ישראל ועם ישראל, ויחד נשלב כוחות גם בעתיד. התמונה המשותפת שלהם במליאה במהלך ההצבעה וההתנהלות הכוללת של מערכת הבחירות לנשיאות שהייתה מכבדת ומתורבתת, הרחיבו את ליבי וצריכות לשמש דוגמה, לנו הפוליטיקאים, לאופן בו צריכה להתנהל התמודדות".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר: "ברכות לחברי יצחק הרצוג על הבחירה לתפקיד הנשיא ה-11 של מדינת ישראל. מהיכרותי רבת השנים עם הנשיא הנבחר והעבודה המשותפת שלנו, אני בטוח שיפעל לאחדות עם ישראל ולהרמת קרננו בעולם. מבקש לברך את חברתי מרים פרץ על התמודדות ראויה ומכבדת. אוהבים אותך ומעריכים את דרכך".

יעקב טסלר ויצחק הרצוג | צילום: דוברות

ח"כ יעקב טסלר: "מברך את ידידי יצחק הרצוג לבחירתו ברוב קולות לנשיאה ה-11 של מדינת ישראל. מאחל לו כהונה ברוכה ומוצלחת בס"ד. בכשרנותיו, נסיונו ונועם הליכותיו אני בטוח כי ייצג אותנו בכבוד ויצליח לפעול לאחדות בעם ישראל במיוחד בתקופה זו".

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) בטוויטר: ״מזל טוב לידידי היקר יצחק בוז׳י הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ה-11. ‏כמי שמכירו שנים רבות בטוחני שהוא יביא כבוד למוסד הנשיאות ולמדינת ישראל, כפי שעשה בתפקידיו הקודמים. ‏בוז׳י ידידי, עבודה קשה לפניך לחבר ולאחד את כל חלקי העם, בפרט לאחר ההסתה הקשה שהציבור החרדי סבל בתקופת הקורונה".

חה"כ יוסף טייב, ש"ס: ברצוני לברך את ידידי יצחק (בוז'י) הרצוג לרגל בחירתו לכהן פאר בתפקיד נשיא מדינת ישראל ה-11. בתפקידי כח"כ ונציג העולים בתנועת ש"ס פעלתי יחד עם הנשיא הנבחר למען התפתחות הקהילות היהודיות בתפוצות. אין לי אלא לברכו שבעז"ה יצליח בתפקידו הרם ובפרט בתקופה זו שתפקידו לאחד בין כל חלקי ופלגי העם כי עם אחד אנחנו".

נתניהו מצביע בבחירות לנשיאות המדינה | צילום: דוברות הכנסת נועם מושקוביץ

שרת התחבורה מירי רגב: "אני רוצה לברך את מרים פרץ, על מועמדותה מעוררת ההשראה לתפקיד נשיאת המדינה. אין לי ספק שמרים תמשיך לפרוץ דרך ולפעול למען מדינת ישראל בכל התחומים. ברכות לנשיא המדינה הנכנס יצחק הרצוג, שממשיך את דרכו של אביו זכרו לברכה. אני בטוחה כי יפעל למען מדינת ישראל, עם ישראל ותורת ישראל ויביא כבוד רב למוסד הנשיאות".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "‏ברכות לנשיא האחד עשר הנבחר של מדינת ישראל יצחק הרצוג. עבודת שיקום רבה של מוסד הנשיאות מחכה לך ואני תקווה ותפילה שבעזרת השם תצליח בכך. תאחד את העם, תחזק את הזהות היהודית והציונית של המדינה, תדבק בשרשיה העמוקים של משפחתך, ותאבק על צדקת דרכם של העם היהודי ומדינת ישראל בכל העולם".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית): "‏מברכת את ידידי, יצחק (בוז׳י) הרצוג, על בחירתו לאזרח מספר אחד של מדינת ישראל. אין כל ספק שתמלא תפקיד חשוב זה באופן הטוב ביותר, שתביא לאחדות ולחיבורים ותשמיע את קולו של העם בגאון. ובהזדמנות זו מברכת את מרים פרץ על התמודדות ממלכתית וראויה".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית): "מברך את נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג. הרצוג נכדו של הרב הרצוג זצ"ל פעל ופועל שנים רבות למען מדינת ישראל והעם היהודי. אני מאחל לו הצלחה בתפקיד. ‏אני מאחל המשך עשייה ברוכה למרים פרץ, שתמשיך להוות עבורנו השראה ודוגמא לאהבת הארץ, קדושת החיים ומסורת ישראל".

ח"כ איילת שקד: "‏ברכות חמות ליצחק הרצוג, נשיאה ה-11 של מדינת ישראל! אני משוכנעת שגם כנשיא תמשיך לפעול למען מדינת ישראל והעם היהודי, לאחות את הקרעים בעם, להילחם באנטישמיות הגואה ולשמור על כבודו ותפארתו של מוסד הנשיאות. מרים, יישר כח על קמפיין מכובד. אני בטוחה שתמשיכי לפעול למען העם בכל מקום שתהיי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים