שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו ואדלשטיין סיירו בעמדות הבדיקות
נתב"ג
שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר הבוקר עם רה"מ נתניהו והשרה רגב במעבדת הקורונה החדשה בנתב"ג • נתניהו: "אם לא יהיה שיפור במדדים לא ניכנס לשלב השלישי"
נתניהו ואדלשטיין בסיור בנתב"ג | צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר הבוקר עם ראש הממשלה נתניהו ועם שרת התחבורה מירי רגב במעבדת הקורונה החדשה בנתב"ג

"אנחנו כאן עם מערכת בדיקות חדשה ומעבדה חדישה שנמצאת בשדה התעופה על מנת לאפשר בדיקות מהירות של יוצאים ונכנסים, וזה יכול לאפשר לנו לחזור לשגרת תעופה מהירה יותר ויעילה יותר. אני מתרשם מהמאמץ הגדול שנעשה פה. אנחנו רוצים לאפשר לחבר את ישראל לעולם. מצבנו הכללי לעומת העולם הוא טוב ואנחנו רוצים שיהיה טוב יותר. אנחנו צריכים להקפיד על כל הכללים", אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך הסיור.

נתניהו הוסיף והזהיר מפני העלייה בתחלואה: "רוצה להודות לפרופ' גרוטו. אנחנו הצלחנו להוריד את התחלואה לאחת הרמות הנמוכות במערב ואנחנו רוצים להתמיד בזה. הצלחנו כי עשינו את זה יחד. עכשיו אנחנו רוצים לצאת והתחלואה מתחילה לעלות. אם לא יהיה שיפור במדדים לא ניכנס לשלב השלישי. נעשה ביחד את הצעדים כדי שהתחלואה לא תעלה, כי כשהיא עולה היא עושה את זה כמו טיל או מטוס שממריא לשמיים. אני מבקש את שיתוף הפעולה".

במהלך הסיור התייחס שר הבריאות, יולי אדלשטיין, לפתיחת המסחר אמש ואמר: "אנחנו רוצים לפתוח את המשק, זה תלוי במשמעת של כולנו, אני מודה לחברת אומגה ובית החולים רמב"ם שתוך חודש הקימו כאן מעבדת בדיקות. המשימה שלנו היתה שמערך הבדיקות  כאן לא יפגע במערך הבדיקות הלאומי לגילוי התחלואה. הם התארגנו באופן כזה שלא גורע ממערך הבדיקות בישראל. כאשר השאיפה שלנו היא להגיע למצב שהדוגמים כאן לא יספיקו לעשות את העבודה".

אדלשטיין הוסיף ואמר: "איך עושים? מפסיקים להיות פראיירים. לא ניתן לאלה שעוברים על ההנחיות לקבוע לנו שהתחלואה תחזור. אנחנו נוהגים בזהירות ויוצאים מהסגר בהדרגה. לצערי רואים הפרות למיניהן, במגזרים שונים, כמו פתיחות ללא אישור והתקהלויות אסורות. בואו ננהג בצורה רצינית על מנת שנגיע לשדה תעופה מלא, קניונים פתוחים, תרבות, חנויות. אפשר לעשות את כל זה רק יחד".

"אני מודה לאנשי משרד הבריאות שפעלו כדי שהמעבדה תוכל לעבוד מהר. ומודה במיוחד לאדם שטרח לא מעט, פרופ' גרוטו שציער אותי אתמול עם הודעתו על סיום תפקידו. זאת ההזדמנות לומר תודה רבה על כל מה שעשה למען הבריאות של כולנו", סיים אדלשטיין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים