שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "רה"מ ואוחנה משסים את המשטרה בחרדים"
בכיר במשטרה
בכיר במטה הארצי: "נתניהו ואוחנה מפקירים את השוטרים ומשסים אותם בחרדים, נתניהו לא משתלט על החרדים". אוחנה הגיב: "ראוי שיתלה את מדיו עוד הערב"
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה עם המפכ"ל הנכנס קובי שבתאי | צילום: באדיבות המצלפ

בכיר במטה הארצי של המשטרה תקף בחריפות את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, וטען: "משסים את המשטרה בחרדים". לפי הבכיר, שדבריו פורסמו היום (רביעי) ב'כאן חדשות', ראש הממשלה מנצל את הכעס על הציבור החרדי: "הבחירות מתקרבות ונתניהו רואה שהציבור חם על החרדים, ובגלל זה הוא אוחז במקל – אבל מפיל את זה על המפכ"ל".

על פי הדיווח של משה שטיינמץ, הבכיר הוסיף שראש הממשלה והשר לביטחון הפנים נותנים למשטרה "להתלכך בשטח". עוד הוסיף שנתניהו שולח את המשטרה מאחר שהוא לא מצליח לדבר עם המנהיגים של הציבור החרדי: "הוא מרגיש שהוא לא משתלט על המגזר". לטענתו, במשטרה מאוכזבים מההתנהלות: "השוטרים מנסים לאכוף וחוטפים – אבל אבל אכיפה לבד היא לא הפתרון".

מלשכת השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה נמסר בתגובה: "ככל שמדובר במקור אמיתי, חמור מאוד כי גורם המכנה את עצמו 'בכיר במשטרה' לא נגמל מתרבות ארגונית רקובה ופחדנית של הכפשות שקריות באמצעות תדרוכים בעילום שם. תת-תרבות זו פוגעת אנושות באמון הציבור במשטרה, דווקא בימים בהם היא זקוקה לו מאוד".

"קצין שמעדיף להשתלח במחשכים בדרג המדיני עם אמירות חסרות כל בסיס, ומרגיש שעליו 'לשסות' כוחות משטרה באוכלוסייה כלשהי – מדיניות שמעולם לא ניתנה ומעולם לא תינתן – ראוי שיתלה את מדיו עוד הערב".

מהמשטרה נמסר: "אנו מתנערים מגורמים עלומים המעלים טענות כזב ומתיימרים להביא דברים שכביכול נאמרו על ידי בכירים בארגון. המשטרה ניצבת בחזית המאבק בנגיף הקורונה, מתוקף תפקידה ומחויבותה לשלום הציבור ובריאותו. אנו פועלים אך ורק על פי החוק והמדיניות שהותוותה על ידי הדרג המדיני, ללוא משוא פנים ובאופן שוויוני כלפי כל אזרח במדינת ישראל. נמשיך במשימה הלאומית להצלת חיים כל עוד צו השעה ידרוש זאת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים