שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו ובנט שוב התעמתו – רגב סימסה
סבב נוסף
במהלך שידור לייב קראה שרת התחבורה ליו"ר ימינה להתחייב לממשלת ימין: "אתה בעצם קבלן הקולות של לפיד", תגובתו לא איחרה להגיע

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב את יו"ר ימינה ואמר כי "נפתלי בנט, לפני שלושה ימים ביקשתי ממך להתחייב לממשלה בלי לפיד ובלי רוטציה, ובמשך שלושה ימים אתה מתחמק. אתה מתחמק כי אתה רוצה להיות ראש ממשלה עם שמונה מנדטים או עם עשרה מנדטים. אבל אצלי זה לא יהיה. לא תהיה רוטציה על ראשות ממשלה. הכלכלה שלנו לא מאפשרת דבר כזה".

"לכן אתה מתכנן לעשות רוטציה על ראשות הממשלה עם לפיד, וממשלה עם גדעון סער, עם ליברמן, עם מרב מיכאלי ועם מרצ. אסור שמדינת ישראל תלך בדרך הזאת".

"מה שהכלכלה שלנו ומה שהמדינה שלנו צריכה בעת הזאת, זה ממשלת ימין יציבה וחזקה בראשותי שתזניק את הכלכלה שלנו מעלה-מעלה. ולכן, זו הברירה האמיתית: הצבעת מחל תקבלו את נפתלי בנט כשר מכובד בממשלה שלנו. הצבעת בנט – תקבל אותו שר בממשלה של לפיד", דברי נתניהו.

בנט הגיב: ״מר נתניהו, אני לא חותם לך על שום מסמכים כי אני לא עובד אצלך אלא אצל העם הנפלא שלנו ששלחת את מירי רגב לקרוא להם שונאי אדם. האזרחים שצחי הנגבי אמר שאין ביניהם רעבים כי הכל חארטה. האזרחים שהילדים שלהם התפוגגו במשך שנה שלמה מול המסכים כששר החינוך הכושל שלך נותן לעצמו ציון 90".

"אזרחי ישראל, בפניכם אני כן מתחייב- לא אתן לביבי, מירי רגב, איווט ולפיד לגרור אותנו לבחירות חמישיות שיקרעו את העם שלנו. כמובן אני לא אהפוך את לפיד לראש ממשלה – עם רוטציה או בלי רוטציה כי אני איש ימין. ואצלי לערכים יש משמעות״.

בתוך כך, שרת התחבורה מירי רגב, פנתה היום במהלך משדר לייב ליו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט בבקשה לחתום על מכתב שמצהיר כי הוא מתחייב להקמת ממשלת ימין יציבה ובכך אינו תומך בממשלה בראשות יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

בעת השידור אמרה רגב לבנט: "אתה לא מפסיק להטות את הציבור ולגנוב דעת קהל" והוסיפה כי "אתה אומר שאתה ימין אבל אתה בעצם קבלן הקולות של לפיד". לאחר מכן שלחה רגב אל בנט נוסח מכתב לחתימתו בו נאמר כי הוא מתחייב שלא יהיה חלק ממשלת שמאל בראשות לפיד ובשותפות עם גדעון סער. וכן יתמוך בהקמת מפלגת ימין יציבה בראשותה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

תגובת בנט לא איחרה להגיע, וכך כתב לה בשיחת הוואטסאפ ביניהם: "מירי – כבר קיוויתי שאת מודיעה על ההתפטרות שלך בגלל מחדל המוטציות בנתב"ג", והוסיף: "נ.ב. תגידי, יש רגע שאת אשכרה דואגת לבני אדם ולא עושה פוליטיקה? רבאק, אנשים פה קורסים".

בנט פרסם בדף הפייסבוק שלו את צילום השיחה ביניהם והוסיף : "שלא כמו רגב, אני ימני. לא דבררתי את ההתנתקות ולא ניסיתי כמוה להתקבל למפלגת העבודה (אהוד ברק סרב לה). לכן אצלי זה מובן מאליו שאף פעם לא אאפשר להקים ממשלת שמאל בראשות לפיד".

רגב הגיבה: "בנט אל תתחמק. אני מבינה שקשה לך להתרגש מלפיד אבל התשובה פשוטה: חותם טן לא חותם? האם אתה מממשיך להיות קבלן הקולות וסוכן השטח של לפיד או שאתה מתחייב לתמוך ולשבת בממשלת ימין בראשותו של בנימין נתניהו?"

צילום בנט: אריאל זנדברג

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים