שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו וח"כים נגד הליכודניקים החדשים
"הם סכנה"
יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין בבית הדין של הליכוד: "הליכודניקים החדשים" רצו לתת לי קולות כדי שאעזור להם – אני לא מוכן לסכן את הליכוד"
ח"כ בנימין נתניהו, חיים כץ ויריב לוי | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו יחד עם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ ויו"ר סיעת הליכוד יריב לוין מופיעים כעת (ראשון) בבית הדין של הליכוד נגד קבוצת הליכודניקים החדשים.

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו בבית הדין של הליכוד: "אנחנו רואים בליכודניקים החדשים סכנה לעצם קיומו של הליכוד וזו סכנה למדינה. ראינו לפני חצי שנה דבר שלא יאומן, איך אנשים לכאורה מהימין קיבלו קולות מהימין והעבירו לשמאל כדי לעשות הפיכה שלטונית בהונאה מוחלטת".

"עכשיו אנחנו רואים דבר יותר מדהים – אנשים שרוצים לעשות זאת בתוך הליכוד. להיכנס לתנועה במסווה של ימין לכאורה ולהביא לבחירת מועמדים וח"כים לאג'נדה שמאלנית הפוכה לגמרי משלנו. אני הולך פה עד הסוף ואני לא מוכן לוותר על התנועה הזאת שהיא השדרה והעתיד של המדינה, העתיד של כולנו".

יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין בבית הדין של הליכוד: "הליכודניקים החדשים" רצו לתת לי קולות כדי שאעזור להם – אני לא מוכן לסכן את הליכוד ולרסק את המפלגה שלנו מבפנים בשביל כמה קולות בפריימריז".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים