שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו טרם החליט אם הוא מעוניין בבחירות
לקראת הדיון בוועדה
ועדת הכנסת תקיים היום דיון על המשך הטיפול ב'חוק לפיזור הכנסת' לקראת הכנתו לקריאה שניה ושלישית • ח"כ גינזבורג: "מעוניינים בבחירות מהירות וקצרות ככל האפשר"
נתניהו וגנץ במליאה | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בצל העברת החוק לפיזור הכנסת שיגיע הבוקר לדיון בוועדת הכנסת בראשות ח"כ איתן גינזבורג מ'כחול לבן', גורמים בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו הבוקר ל'ישראל היום' כי הוא טרם קיבל החלטה האם הוא מעוניין בבחירות או לא.

לדברי גורם בכיר בליכוד, עדיין נעשים ניסיונות להגיע לפשרה עם כחול לבן. לדבריו, ההתגמשות צריכה להגיע מכיוון כחול לבן, ולא רק מצד הליכוד, "משום שיש דברים שכחול לבן תוקעים, כגון ועדת המינויים". עם זאת, הוא העריך כי הסיכויים לפשרה ולהימנעות מבחירות אינם גבוהים.

יו"ר ועדת הכנסת ויו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינזבורג, אמר הבוקר בראיון לגל"צ כי מפלגתו מעוניינת לפעול לקיום מערכת הבחירות מהר ככל האפשר. "אנחנו מעוניינים לקיים מערכת בחירות הכי מהר שאפשר, מוקדם ככל הניתן".

"נצטרך להכריע איזו ועדה תדון בחוק לפיזור הכנסת, יש מאבק בינינו לבין הליכוד. אנחנו מעוניינים שהוא יעלה בוועדת הכנסת – הבחירות האלה נכפות עלינו על ידי ראש הממשלה, לכן עדיף שהן יהיו קצרות ולא יימשכו עד חודש מאי".

אמש נועד שר האוצר ישראל כץ עם יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ לפגישה שנועדה לבחון פריצת דרך באשר להעברת תקציב 2020 לפני תום השנה האזרחית, אלא שהשניים לא הצליחו להגיע להסכמות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים