שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו ידרדר את ישראל למלחמת אזרחים"
סער תוקף
יו"ר תקווה חדשה התייחס לעימות בין תומכיו לבין תומכי הליכוד בכנס שקיים במושב עזריה: "אירוע מאוד חמור. לא שמעתי עד לרגע זה שום גינוי או התנערות מנתניהו"
תגיות:
גדעון סער ובנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, תוקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואומר כי "שיטותיו אלימות" והוא "ידרדר את מדינת ישראל למלחמת אזרחים".

בריאיון ל'כאן רשת ב' הגיב סער לאלימות שנקטו אמש פעילי ליכוד כלפי פעילי מפלגתו: "לא שמעתי עד לרגע זה שום גינוי או התנערות מנתניהו. מי ששולח בריונים לפוצץ באלימות כנסים ולפגוע באנשים, הוא מפחד מאיתנו. הם נשלחו על ידי מישהו ולא הגיעו במקרה. נתניהו שתק גם כשקראו לי בוגד בכנסים שלו. הוא עושה דה-לגיטימציה והכפשה שיטתית של יריבים פוליטיים כשיטת עבודה".

סער הוסיף על האירועים אתמול: "שלחו אלינו בריונים ולא לשום מפלגה האחרת. זה אירוע מאוד חמור. עשרות בריונים עם רכבים של הליכוד וציוד הגברה באו לפוצץ כינוס שלנו. במהלך הכינוס הייתה הפרעה עם צרחות בוגדים ברמקולים, עם זריקת אבנים וביצים".

סער ציין כי נתניהו לא שמע שמכנים אותו בוגד. "יש לו בעיות שמיעה. אדם שאנשיו מפוצצים באלימות כנסים של אחרים הוא פחדן ואני קורא לו לבוא לעימות בכל מקום וכל שעה במקום לשלוח בריונים לכנסים שלי".

על החוק שיאסור כהונת ראש ממשלה תחת כתב אישום אמר סער: "בעבר חשבתי שלא נכון לשנות את החוק הזה, כי הוא יכול להיתפס כפרסונלי. אחרי שנה שבה נתניהו מכהן, כשמתנהל נגדו משפט ואנחנו רואים איך הוא מתנהל ומעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני טובת המדינה, הוא הוכיח יום יום שהוא לא יכול לנהל את המאבק על חפותו בלי שהאינטרסים האישים שלו ישפיעו על ניהול ענייני המדינה. לכן אמרתי שנשקול את האפשרות הזו. זה לא יהיה שינוי רטרואקטיבי בכל מקרה. מהכנסת ה-25 צריך לשאול ברצינות את השאלה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים