שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » נתניהו: "יש התפתחויות חיוביות מאוד, בממלכת האוויר של המזרח התיכון"
ישראל נערכת
בנאום שנשא בטקס סיום קורס טיס שיגר רה"מ מסר לאיראנים: "אנו נכונים לפעול בעוצמה בכל טווח, זירה ויעד, המדיניות שלנו ברורה – מי שינסה לפגוע בנו יספוג מהלומה"
בנימין נתניהו | צילום: איתי בית און, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ומזהיר את איראן מפני כל ניסיון להתבסס בסוריה ומבהיר, כי ישראל לא תתפשר בנוגע לניסיונות של אויבינו לפתח טילים מדויקים בסוריה, בלבנון ובכל מקום אחר.

בנאום בטקס סיום קורס הטיס הבהיר ראש הממשלה, ״לא נאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני, המדיניות שלנו ברורה – מי שינסה לפגוע בנו – יספוג מהלומה מוחצת. חיל האוויר נכון לפעול בעוצמה – בכל טווח, בכל זירה ובכל יעד״.

"אנו ממשיכים לפעול נגד הניסיונות של איראן וגרורותיה להתבסס צבאית בסוריה. לא נתפשר בעניין זה, כפי שלא נתפשר בנוגע לניסיונות של אויבינו לפתח טילים מדויקים בסוריה, בלבנון ובכל מקום אחר. אנחנו לא נאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני. איננו מקלים ראש באיומים שמופנים נגדנו, ועם זאת איננו נרתעים מפניהם".

"המדיניות שלנו ברורה ועקבית: מי שינסה לפגוע בנו יספוג מהלומה מוחצת. אל מול פני הסכנה, חיל האוויר נכון לפעול בעוצמה – בכל טווח, בכל זירה ובכל יעד. בד בבד, בממלכת האוויר של המזרח התיכון יש גם התפתחויות חיוביות, מאוד חיוביות".

רה"מ התייחס להסכמי השלום והנורמליזציה עם המדינות הערביות ואמר, כי "בתוך ארבעה חודשים הבאנו ארבעה הסכמי שלום ונורמליזציה: עם איחוד האמירויות, בחריין, סודן ועכשיו גם מרוקו. התעופה האזרחית משנה את פניה אף היא כתוצאה מההסכמים הללו – יותר טיסות, ביותר נתיבי טיסות, ליותר ארצות. אתמול שוב עשינו היסטוריה: טיסה רשמית, ראשונה וישירה מנתב"ג לרבאט, בירת מרוקו".

"ובכן, בשמיים מתקיימים במקביל סיכויים וסיכונים, הזדמנויות ואיומים. המטרה שלנו היא לצמצם את הסיכונים ולמקסם את הסיכויים. המטרה שלנו היא להבטיח תמיד את העליונות האווירית של ישראל באמצעות טיפוח היתרון האיכותי והעוצמה האסטרטגית של מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים