שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו"
במאמץ אחרון
יממה לקראת ההצבעה שתכריע את גורלה של הממשלה קורא נתניהו לגנץ "לבוא לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת" • לפיד קרא לגנץ להתפייס איתו: "בוא נמשיך מאיפה שהפסקנו"
ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי גנץ | צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

כיממה לפני ההצבעה על חוק פיזור הכנסת שיכריע את גורלה של הממשלה, קורא ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ "לבוא לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת".

בביקור במנהלת אכיפת הקורונה אמר נתניהו, כי הניסיונות להגיע לאחדות ממשיכים וכי הליכוד תצביע מחר נגד פיזור הכנסת ובעד אחדות. "אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו. יש לנו הישגים ביד, יש לנו מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים – צריך לעשות את כל זה ביחד", אמר נתניהו.

בדבריו האשים נתניהו את כחול לבן על הפרת ההסכם מהיום הראשון. "כחול לבן מפרה את ההסכם מיומו הראשון. היינו צריכים להקים ועדה למינויים, והם מסרבים לעשות את זה", לשון נתניהו.

כזכור, אתמול תקפו בחריפות בכחול לבן את נתניהו ואמרו כי "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב".

בראיון לרשת ב' התייחס השר יזהר שי למשבר הפוליטי והעריך כי כחול לבן תצביע בעד פיזור הכנסת. עם זאת, הוא סייג את דבריו בכך ש"זו החלטה של גנץ – הוא מן הסתם יקבל אותה היום בערב או מחר בבוקר".

כמו כן, גם יוזם החוק יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד החליט לקרוא ל"פיוס" בינו לבין בני גנץ וקרא לגנץ "גנץ, בוא נמשיך מאיפה שהפסקנו", לאחר חודשים של נתק בין השניים.

מוקדם יותר הבוקר הודיעו שרי מפלגת 'העבודה', עמיר פרץ ואיציק שמולי, כי לאחר התייעצות לילית בין חברה המפלגה החליטו להצביע ביום רביעי בעד החוק לפיזור הכנסת והליכה לבחירות.

לדברי פרץ ושמולי: "לא ניתן להמשיך ולקיים ממשלה שהדבר הכי קבוע בה הוא חוסר הוודאות. דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן תקציב המדינה נלקח בשבי על ידי ראש הממשלה בגלל שיקולים אישיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים