שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "לסער יש יותר ג'ובים ממנדטים"
עוקצני
בישיבה אמר נתניהו: "אני דורש מכולם להתייצב בכנסת. אין קיזוזים. אני אפרסם את השמות של כל מי שיפר את הכלל הזה"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו וח״כ גדעון סער | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "יש לנו הרבה ביקורת על הממשלה הזאת שמפקירה את העצמאיים והעסקים בניגוד אלינו. הממשלה הזאת דואגת רק לעצמה, לג׳ובים. לפיד לגיסתו בקק"ל, תמר זנדברג לג׳וב לבן זוגה, לגדעון סער יש יותר ג׳ובים ממנדטים. זאת לא ממשלה זאת חברה השמה".

"כל זה מתגמד מול המחדל הענק שלהם, מול הדבר החשוב ביותר שיקבע את גורלנו, וזה הגרעין האיראני. ראיתי את הדיווח של הניו יורק טיימס לפיו ישראל מעדכנת את ארה"ב ביחס לפעולותיה ותוכניותיה מול איראן. אם זה נכון – זאת טעות חמורה".

"זה לא סוד שהממשלה הנוכחית מתנגדת לתקיפה נגד איראן. לכן ההתחייבות של בנט ולפיד לעדכן מראש את הממשל האמריקני והמדיניות שלו ל"אין הפתעות" היא למעשה הזמנה לסיכול של כל פעילות משמעותית שיכולה לעצור את תוכנית הגרעין".

"ואם הידיעה שהתפרסמה היום, שארה"ב שללה אספקת 2 מטוסי תדלוק שהזמנו, זאת עוד הוכחה נוספת לכך. לכן המדיניות שלנו הייתה ותישאר אחרת. עם או בלי הסכם, עם או בלי הסכמת ארה"ב, אנחנו נעשה כל מה שצריך למנוע מאיראן נשק גרעיני".

"בשבועות האחרונים אנו עדים לניסיונות של הממשלה לבטל את מה שעשינו יחד כדי לבלום את איראן ולסכל את תוכנית הגרעין שלה. הכנו תוכניות, הבאנו תקציבים. חבריי יודעים את זה, מי שהיו בקבינט. הבאנו תקציבים אדירים לצורך הזה מול התנגדות לא מבוטלת של גורמים חשובים בממסד הביטחוני. בכל השנים היו תוכניות, היו תקציבים, והבאנו עוד תוספות תקציביות בשנתיים האחרונות".

"אנחנו היינו אלה שהבאנו את זה. הגדרתי את היעד האיראני כראשון במעלה בתפיסת הביטחון שלנו. עשיתי את זה גם בפורומים עם צה״ל ושאר גורמי הביטחון. לכן אני מקווה שהתדרוכים הללו שאני שומע לאחרונה לא נועדו להכשיר את דעת הקהל לאוזלת היד של הממשלה לעשות כל מה שצריך כדי להגן על ישראל בפני האיום האיראני. אנחנו עשינו ובעזרת השם אנחנו גם נעשה אחרת".

בישיבת הסיעה אמר נתניהו: "ביטלתי נסיעה ללונדון כי לא יכולתי להבטיח ב-100% שאגיע בזמן לכנסת. אני מבקש מכם להקפיד באותה מידה. אני דורש מכולם להתייצב בכנסת. אין קיזוזים, אין נסיעות – פשוט כולם פה נמצאים בכנסת בנוכחות חובה. אני אפרסם את השמות של כל מי שיפר את הכלל הזה. אנחנו יחידה לוחמת ואופוזיציה מאוחדת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים