שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו מוביל בפי 4 על בנט בהתאמה לתפקיד רה"מ
סקר מעניין
עוד מנתוני הסקר: 58% מהמשיבים סבורים כי סגר נוסף תהיה כישלון של הממשלה ו-42% מאמינים שסגר נוסף לא תהיה כישלון של הממשלה
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סקר מיוחד שנערך הבוקר ע"י ישראל היום ומכון מאגר מוחות, מעלה נתונים מעניינים. על השאלה מי המתאים ביותר לכהן בתפקיד ראש הממשלה: יותר מחצי – 51% ענו כי נתניהו הכי מתאים, 23% סבורים כי יאיר לפיד הוא התאים, אך רק 12% טוענים שרה"מ המכהן נפתלי בנט מתאים, 9% מאמינים שבני גנץ הכי מתאים ו-5% מאמינים בגדעון סער למתאים לתפקיד ראש הממשלה.

אילו היו מתקיימות היום בחירות לכנסת, לאיזו מפלגה הייתם מצביעים? הליכוד בראשות נתניהו שומרת על כוח ומקבלת 32 מנדטים, יש עתיד 18, כחול לבן 10, ימינה 8, ש"ס 8, הציונות הדתית 7, יהדות התורה 7, ליברמן 7, העבודה 6, מרצ 6, המשותפת 6, רע״מ 5 ותקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה.

הכרזה על סגר נוסף תהיה או לא תהיה כישלון של הממשלה? 58% מהמשיבים סבורים כי סגר נוסף תהיה כישלון של הממשלה ו-42% מאמינים שסגר נוסף לא תהיה כישלון של הממשלה.

אם ההתפרצות הנוכחית של הקורונה לא תיבלם, האם לדעתך נכון או לא נכון להכריז על סגר בחגים? לפי 45% מהעונים – יהיה נכון לעשות סגר בחגים, אך 36% סבורים כי לא נכון לעשות סגר בחגים. 19% מהמשיבים לא לקחו עמדה וענו כי הם אינם יודעים.

האם אתם חוששים שהתפרצות הקורונה הנוכחית תפגע בכם כלכלית? 41% מהעונים לסקר חוששים מפגיעה כלכלית, 31%: חוששים במידה בינונית ורק 28% לא חוששים ממהלך של פגיעה כלכלית.

האם אתם מוטרדים מהעליה בתחלואה? 67% השיבו כי הם מוטרדים, 21%: מוטרדים במידה בינונית ו-12% בלבד השיבו כי הם לא מוטרדים כלל.

אם יוכרז על סגר נוסף, האם לדעתך יש להחזיר או שאין להחזיר את תשלומי החל"ת? 76% בסורים באון חד משמעי כי יש להחזיר את תשלומי החל"ת ורק 24% אוחזים שאין צורך להחזיר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים