שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו מנסה לסכסך בתוך הרשימה המשותפת
'המשותפת' מאשימה
יו"ר בל"ד: "כנראה שנתניהו הצליח להוליך שולל את אחד הח"כים שלנו – הוא נענה פתאום להזמנה להשתתף בוועדה למיגור האלימות ולהציג תכנית שאנחנו מתנגדים לה"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו משתף פעולה עם המפלגות הערביות בכנסת? כך לפחות טוענים גורמים בכנסת.

יו"ר מפלגת בל"ד, ח"כ מטאנס שחאדה, מאשים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לפרק את הרשימה הערבית המשותפת על ידי נקיטת צעדי 'הפרד ומשול' לח"כים מהרשימה.

"נתניהו האחראי לעלייה בפשיעה בחברה הערבית, כנראה שהצליח להוליך שולל אחד הח"כים מהרשימה המשותפת", צייץ ח"כ שחאדה. "הוא נענה פתאום להזמנה להשתתף בוועדה למיגור האלימות ולהציג תוכנית שאנחנו מתנגדים לו, נתניהו מנסה לפרק את הרשימה המשותפת ע״י שת״פ פוליטי, הפרד ומשול ומתן פריווילגיות בגרוש לח"כ מהרשימה", האשים.

כזכור, השמועות הרווחות בכנסת על שיתוף פעולה בין חברי כנסת ב'משותפת' לראש הממשלה החלו לא מהיום. רק לפני שבועיים, בהצבעה שעברה במליאת הכנסת בנושא הקמת ועדת החקירה לבדיקת פרשת הצוללות, היו מי שהפנו אצבע מאשימה נגד סגן יו"ר הכנסת ח"כ מנסור עבאס (יו"ר רע"מ) שניהל את הישיבה, בגין שיתוף הפעולה עם יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין שהביא לביטול ההצבעה קיימת והביאה להצבעה חוזרת בה כצפוי נפלה ההצעה.

"מה שקרה היום בכנסת הוא תקלה חמורה ואני רוצה לקוות שזה לא יפגע ברשימה המשותפת ואחדותה. יריב לוין השתמש בכוחו הפוליטי כדי לבטל הצבעה למען הליכוד. חברי ח״כ עבאס טעה. הליכוד אינו שותף שלנו, כך היה וכך יהיה", כתב יו"ר בל"ד ח"כ שחאדה בתגובה.

הפרשן הפוליטי עמית סגל ציין בתגובה, כי מפלגת רע"מ חשודה כבר זמן רב בשיתוף פעולה עם הליכוד.

רק אתמול השתתף ראש הממשלה באופן מפתיע בדיון בוועדה לפשיעה בחברה הערבית, בראשות מנסור עבאס. הכתבת הפוליטית דפנה ליאל כתבה, כי "מדובר בנושא חשוב שגם עשוי להשפיע על שיתוף הפעולה של החברה הערבית בעניין הקורונה ועדיין עצם ההגעה היא אמירה מעניינת ומחווה של נתניהו ליו"ר רע"ם".

ושוב התבטאות מעניינת של ח"כ עבאס מלפני שבועיים בראיון לאחד מערוצי התקשורת: "אם הייתי ח"כ ערבי מן השורה הייתי אומר לך שאין מצב שאי פעם נסכים לשבת עם ממשלתו של נתניהו. אבל אני אומר אחרת".

הוא הוסיף: "אני אומר בבקשה, אם רה"מ או ראש מפלגה אחרת שמועמד לראשות הממשלה יגיד אנחנו מעוניינים במשותפת ורוצים שהם יהיו חלק ממעגל מקבלי ההחלטות, תהיה לי ההזדמנות להגיד כן או לא. למה שאגיד לא לפני שאני מקבל הצעה?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים