שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "מעולם לא התכוונו לשבת עם עבאס"
תוקף את בנט
ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, נאם היום במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט. נתניהו התייחס לתקרית הבוקר בג'נין בה נהרגה עיתונאית
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, נאם היום במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט. נתניהו התייחס לתקרית הבוקר בג'נין בה נהרגה עיתונאית.

"אני מבקש לתת גיבוי מלא ללוחמי צה"ל ומפקדיו, גם במאבק נגד הטרור וגם נגד התעמולה השקרית של הפלסטינים. אני מגנה את השקרים שמושמעים נגד חיילינו ולא רק אלה שבאים מצד הפלסטינים, אני מוחה בתוקף נגד ההתבטאויות המבישות שנשמעו מבית נגד חיילינו, מצד חברי הקואליציה של בנט. תתביישו לכם".

"ההכפשות השקריות של נגד חיילינו, הכפשות שנשמעות מתוך הקואליציה, מוכיחות שוב שממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור. ממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא מסוגלת להגן על אזרחינו ולשמור על חיילינו".

"הממשלה החלשה הזאת תלויה בחסדיה של מועצת השורא ששוללת את קיומה של המדינה היהודית. ממשלת החולשה והכניעה נכנעת לרע״מ פעם אחר פעם מול הניסיונות לרמוס את זכויותינו הלאומיות, אפילו בהר הבית, כי יש אולטימטום של רע"מ".

"בנט לפיד וגנץ לא עושים כלום נגד איראן. הסכם הגרעין המתגבש מהווה סכנה קיומית לישראל. חברי הממשלה ממלאים את פיהם מים, האימפוטנטיות שלהם מדהימה. היינו חזקים, תוך זמן קצר הפכנו לחלשים".

"כל אזרחי ישראל כבר מבינים שממשלת החולשה הנוכחית לא מסוגלת להתמודד עם האיומים הגוברים עלינו. צאו לרחוב ותשמעו את הציבור. אל מול הטרור הרצחני, אל מול הסכנה האיראנית, אנחנו בכוננות ספיגה מתמדת".

"שמענו את נפתלי בנט מדבר על ״גן הפלגנות״ שכביכול טבוע בנו. איזו צביעות. המומחה הזה לגנטיקה שבחר להציג את נציגי רוב העם מהממשלה, את הליכודניקים, את החרדים, את המוסרתיים, את הציונות הדתית, ושהעדיף על פניהם את האחים המוסלמים ותומכי חמאס – הוא מבכה את האחדות האבודה בעם. די לצביעות הזאת. תחילה הוא עשה ״ברית האחים״ עם לפיד כדי להדיר את החרדים ועכשיו עשה את "ברית האחים המוסלמים" כדי להדיר את רוב העם. די לצביעות הזאת".

"אנחנו מעולם לא התכוונו להכניס לממשלה או לקואליציה את מפלגתו של מנסור עבאס. מעולם. אמרנו להם לתמוך בבחירה ישירה של ראש הממשלה, מה שהיה מייתר את התלות שלנו בהם ובכולם. מעולם לא הסכמנו להיות תלויים בהם ולעולם לא נסכים להיות תלויים בהם! אבל אתם מרכינים את הראש, כוססים את הציפורניים וממתינים להחלטות של מועצת השורא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים