שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו מתנער מדבריו של אמסלם "אינם מקובלים"
לקראת הסדר טיעון?
נתניהו שוחח עם השופטת חיות ואמר לה שדבריו של ח"כ אמסלם נאמרו שלא בידיעתו. "הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם"
יו״ר הליכוד בנימין נתניהו וח״כ דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר (חמישי) עם השופטת אסתר חיות ואמר לה שדבריו של ח"כ אמסלם אינם מקובלים עליו ונאמרו שלא בידיעתו. "הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם".

"שוחחתי כעת עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי" אמר נתניהו.

"בדמוקרטיה אין שום גורם שהוא חסין מפני ביקורת, אבל הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח"כ אמסלם ולעשות משקר זה הון פוליטי הוא מגוחך, בפרט על רקע קריאתי להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתמנה הנשיאה חיות, כדי לבדוק את פרשת הריגול החמורה של המשטרה נגד אזרחי ישראל".

כזכור, השופטת אסתר חיות שלחה הבוקר מכתב לח"כ דודי אמסלם בעקבות דבריו אמש במליאת הכנסת בה טען כי היא לא אוהבת מכלופים ואמסלמים ולכן נדחו אמש בבית המשפט שלושה עתירות שלו. "תפסיקי עם הקשקושים גב' חיות, אנחנו לא אהבלים" קרא אמסלם.

"אין דבר רחוק יותר מן האמת מלומר עלי שאני לא סובלת את האמסלמים והמכלופים, ואני תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל-כך על אנשים שאתה בכלל לא מכיר".

שר המשפטים גדעון סער הגיב לדבריו של אמסלם: "הקול הוא קול דודי והידים ידי ביבי. התקפותיו חסרות המעצורים של ח״כ אמסלם על בית המשפט העליון, שופטיו ונשיאתו הן חלק ממערכה שיטתית לדה לגיטימציה לכל מוסדות החוק במדינה שנובעת מאינטרס אישי על רקע משפט נתניהו. מטרת המתקפות להטיל מורא על שופטי ישראל. לא אתן להם להרוס את המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים