שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו נפגש עם ביידן: "יש צורך באופציה צבאית התקפית נגד איראן" | צפו
ביקור ביידן
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. לאחר השיחה, אמר נתניהו כי הבהיר לו שהוא לא מרוצה מהסכם הגרעין
בנימין נתניהו עם הנשיא ג׳ו ביידן | צילום: רענן כהן

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) לבית הנשיא הרצוג לפגישה עם הנשיא ביידן. נתניהו הביא איתו לפגישה את עם ראש המטה צחי ברוורמן ואת שגריר ארה״ב לשעבר רון דרמר. בתום הפגישה אמר נתניהו: "הייתה לי עכשיו פגישה חמה, מצויינת, עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

הודיתי לו על הידידות העמוקה האישית בינינו ועל מחוייבותו האיתנה באמת למדינת ישראל, וגם על העובדה שכאשר ביקשתי את התוספת לכיפת ברזל במהלך המבצע האחרון בעזה הוא השלים את המשימה ועשה זאת. זה לא היה קל.

הוא תמך בנו בהרבה דברים לאורך השנים. אנחנו ידידים כארבעים שנה, אבל כדי להבטיח את ארבעים השנה הבאות אנחנו חייבים לטפל באיום האירני. אנחנו צריכים דבר אחד, ואמרתי לו את זה: לא די בסנקציות כלכליות ואפילו לא בהתארגנות הגנתית צבאית נגד איראן, יש צורך באופציה צבאית התקפית על איראן. אני חושב שההסכם גרוע, אמרתי לו את זה, אבל אני חושב שבלי אופציה צבאית אמינה אי אפשר להרתיע את איראן.

זאת העמדה שלי, זאת המחוייבות שלי, ואני מאוד מקווה שזוהי גם העמדה האמריקנית. ביידן אמר שהוא מסכים עם הדברים ושמחתי לשמוע זאת. זה מה שאעשה אם וכאשר אחזור למשרד ראש הממשלה. 
בכל מקרה הפגישה הייתה טובה וידידותית. העלינו כמה זכרונות, אבל דיברנו בעיקר על המערך העולמי והאתגרים שעומדים בפני ארצות הברית וישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים