שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » נתניהו סיכל את ביקור אשכנזי באמירויות
דיווח
ראש הממשלה החליט לא לאפשר לשר החוץ להגיע לדובאי ולאבו דאבי כדי לחנוך שם את הנציגויות הישראליות החדשות. בתוכנית שבוטלה: קידום הסכמים להכרה בדרכון הירוק
תגיות:
גבי אשכנזי | צילום: משרד החוץ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טרפד את נסיעתו של שר החוץ, גבי אשכנזי, לאיחוד האמירויות – כך דווח ב'חדשות 12'. הסיבה: הוא רצה להיות זה שמבקר שם קודם.

שר החוץ אשכנזי אמור היה לטוס מחר (שני) לדובאי ולאבו-דאבי כדי לחנוך את הנציגויות הישראליות בשני המקומות, אך נתניהו טרפד את הטיסות. גורמים במשרד החוץ טוענים שהסיבה היא שנתניהו לא רצה שאשכנזי יגיע לשם קודם: "הוא לא רצה ששר החוץ יטוס לשם לפניו".

גורמים אחרים שנחשפו לדבר ביטול הנסיעה ציינו: "משיקולים אישיים קטנוניים ושיקולי בחירות, נתניהו מטרפד נסיעה מדינית חשובה ביותר ודוחה את פתיחת הנציגויות הישראליות באבו-דאבי ובדובאי".

שר החוץ תכנן לחתום על ארבעה הסכמים שונים, לחנוך את השגרירות הישראלית באבו דאבי ואת הקונסוליה בדובאי שנפתחו לקראת ההכרה בדרכון הירוק הישראלי, ולקדם עשרה הסכמים נוספים שנתקעו. מלשכת רה"מ לא נמסרה תגובה לעניין.

לאחר הביקור באמירויות, שר החוץ אשכנזי אמור היה לטוס למוסקבה כדי לפגוש את שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב. למרות טרפוד הטיסה לאמירויות, ייתכן וטיסתו של אשכנזי למוסקבה תצא לפועל. במקור, נתניהו היה אמור לבקר באמירויות לפני שר החוץ אשכנזי – אך טיסתו לשם, שתוכננה ליום חמישי האחרון, בוטלה ברגע האחרון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים