שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "עבאס לא מכיר בציונות, מה לי ולו"
בשיחות סגורות
רה"מ הכחיש בשיחות סגורות שיש שיתוף פעולה עם יו"ר רע"מ. "רק לפני חודש הוא הצביע עם לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה"
בנימין נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

בכלי התקשורת השונים מרבים לאחרונה לדווח על התקרבות בין ראש הממשלה לבין הציבור הערבי וטוענים כי בין נתניהו ליו"ר רע"מ קיימים "דילים פוליטיים ושיתופי פעולה". אלא שבשיחות סגורות, כך לפי ב'ישראל היום', נשמע נתניהו אחרת לגמרי: "ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?!"

לדברי נתניהו שצוטט בדיווח של יהודה שלזינגר, "אנחנו מתחרים על הקולות. הוא מתחרה נגדי. מדברים על שיתוף פעולה בינינו, מה אני אגיד, ממש שיתוף פעולה נפלא. רק לפני חודש הוא הצביע עם יאיר לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה".

על פי הדיווח, נתניהו מאמין שמדובר בקמפיין מתוכנן שמאחוריו עומדים אנשי גוש "רק לא ביבי", ושנועד להכשיר את קולות הערבים ליום שלאחר הבחירות, אז יוכלו להקים ממשלה בהישענות על קולות הערבים. "הם (גוש 'רק לא ביבי', י"ש) מנסים להכשיר אותם כדי שיוכלו ללכת עם בל"ד. אנחנו לא מכשירים אותם, אני נגדם, זו תעמולה של השמאל. אנחנו בעד המצביעים הערבים אבל לחלוטין נגד המפלגות האנטי־ציוניות".

נתניהו אינו מצביע על מספר מנדטים שלדעתו אפשר להביא מהציבור הערבי לליכוד, אבל לדבריו, בציבור הערבי יש היענות מדהימה. "הרבה תומכים, הרבה אנשים, מאוכזבים מזה שהמפלגות הערביות הצביעו נגד הסכמי השלום שהבאתי". לדבריו, יש "אינסוף" מועמדים בציבור הערבי המתחרים על שריון של מועמד מהמגזר לרשימת הליכוד.

כזכור, מהליכוד נמסר בשבוע שעבר כי "לא נקים ממשלה עם מנסור עבאס או הרשימה המשותפת, ולא נישען עליהם, לאחר שהתנגדו להסכמי השלום שמקרבים בין יהודים לערבים. אזרחי ישראל הערבים תומכים בליכוד בהנהגת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי נמאס להם לבזבז קולות על המשותפת שיושבת באופוזיציה ולא עושה דבר למענם. הם מצטרפים לליכוד כדי להבטיח שילוב, שגשוג וביטחון ביישובים שלהם. הליכוד ינצח בבחירות וימשיך להביא הישגים אדירים ולדאוג לכל אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים