שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו עזב את מעון ראש הממשלה בבלפור
באישון ליל
נתניהו יתגורר בביתו בקיסריה וזאת עד לאחר שיסיימו לשפץ את ביתו ברחוב עזה בירושלים, משפחתו של ראש הממשלה בנט לא תעבור למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור
משפ' נתניהו עוזבת את בלפור | צילום: עמיר פרנקל

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ובני משפחתו פינו הלילה שעה קלה לאחר חצות (ראשון) את המעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, 12 שנה לאחר שנכנסו למעון.

נתניהו ומשפחתו עזבו את המעון באיזור השעה 01:30 ,זאת כדי להימנע כמה שאפשר מסיקור תקשורתי. בתקופה הקרובה נתניהו יתגורר בביתו בקיסריה וזאת עד לאחר שיסיימו לשפץ את ביתו ברחוב עזה בירושלים, בית בו התגורר עד לכניסתו לתפקיד ראש הממשלה לפני 12 שנה.

לקראת הפינוי יצאה כבר מהמעון משאית הובלה אחת ביום חמישי, והבוקר תצא משאית הובלה נוספת. על הפינוי כעת של המעון סיכם נתניהו עם מחליפו בתפקיד, ראש הממשלה נפתלי בנט, אולם אז השניים סיכמו שהוא יפנה את המעון עד לשבת.

משפחתו של ראש הממשלה בנט לא תעבור למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, ותמשיך להתגורר בביתה הפרטי ברעננה. בנט עצמו מתכוון לישון במעון כמה פעמים בשבוע, בעיקר בימים שבהם יסיים לעבוד בשעות מאוחרות. לפי ההערכות, הוא יישן בבית בבלפור לא יותר מפעמיים-שלוש בשבוע. עם זאת, הוא מתכוון לקיים במקום פגישות רשמיות.

עם העזיבה של משפחת נתניהו את הבית, הוא יעבור שיפוץ שכולל טיח, צבע וניקיון. במקביל, שב"כ ביקש להוציא לפועל שיפוץ מנסיבות ביטחוניות בעלות של בין 10 ל-15 מיליון שקל. הבקשה של שב"כ כוללת שיפור של המיגון בבית ואמצעים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. 15 מיליון??????????
    כלומר כולנו חיים בזבל??.??
    מה הולכים לעשות שם
    סליחה???????
    מה החוצפה הזאת
    שודדים לאור יום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים