שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו עלה לנאום ועקץ את בנט ולפיד
"על המסים"
נתניהו עקץ: "בנט הבטיח להוריד מיסים, המזל של כולנו שאין מס על ההבטחות של בנט אחרת כלכלת ישראל הייתה קורס לדורות. הכל מתייקר, הכל עולה חוץ מהמנדטים של בנט"
ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לפני הצבעות על תקציב המדינה: "ערב חודש כסלו, באנו חושך לגרש כי במקום שנוכל לברך על הנסים אנחנו מקבלים בתקציב הזה על המסים. בנט הבטיח להוריד מיסים, המזל של כולנו שאין מס על ההבטחות של בנט אחרת כלכלת ישראל הייתה קורס לדורות".

"הם מעלים מיסים על שתייה קלה, כלים חד פעמיים, מס על הפריפריה שקוראים לו בשם מכובס מס גודש. אלה מיסים שיוצרים אפליה חמורה נגד השכבות החלשות, נגד החברה החרדית ונגד הפריפריה".

"דווקא לעשירים דאגתם במיוחד, דאגתם לרפורמה שתאפשר להם להקים עוד יחידות דיור במגרשי הווילות שלהם. אבל לחיילים שלנו – לא דאגתם, אותם השלכתם הצדה. גם כאן הפרתם עוד הבטחה ברורה של בנט. ממשלת השקרים שלכם הבטיחה שתוריד מחירים אבל בפועל אתם מעלים מחירים. הדלק עולה, החשמל עולה, התחבורה הציבורית עולה, הפירות והירקות עולים. הכל מתייקר, הכל עולה חוץ מהמנדטים של בנט".

"לפיד יצא למלחמה נגד הכספים הקואליציוניים, בפועל הכפלתם את הכספים הקואליציוניים. לפיד גם תקף את החוק הנורווגי והביא היום עם בנט שיא עולמי במספר הח"כים הנורווגים. יש להם שיא גינס במספר חברי הכנסת הנורווגים, כאן בכנסת בונים לשכות חדשות כדי לאכלס את כל הח"כים הנורווגים, הם פשוט הקימו מושבה סקנדינבית בכנסת".

"לפיד תקף את קק"ל ואמר שהיא צינור להעברת כסף למפלגות. עכשיו הוא מינה את גיסתו לדירקטוריון קק"ל. על זה נאמר אין הנחתום מעיד על גיסתו".

"התנועה האיסלמית מקבלת הון עתק, עם כל הניסיון שלי בפוליטיקה לא העלתי בדעתי שהכסף של אזרחי ישראל יועבר מהתקציב לעמותות של התנועה האיסלאמית. מה הפלא שחמאס רוצים שהתקציב הזה יעבור? מה הפלא אבו מאזן רוצה שהתקציב הזה יעבור? השבוע דווח שבכירים ברשות הפלסטינית רוצים שהתקציב לא יפול, הפלסטינים יודעים שמבנט ולפיד הם יקבלו כל מה שהם רוצים, ומה שהם רוצים רע למדינת ישראל".

"בראשות הממשלה הזאת נמצא מי שהבטיח שלא ישב עם מרצ, שלא ישב עם רע"ם, שלא יתמנה לרה"מ עם פחות מעשרה מנדטים. אבל בנט שיקר לציבור, לבוחריו ולכל אזרחי ישראל, וזו הסיבה שמשהו מדהים קורה פה: ארבעה חודשים בלבד, אחרי כינון הממשלה הרעה הזו, בנט בקושי עובר את אחוז החסימה, אם בכלל".

"בנט לקח לוועידת האקלים את המשלחת השנייה בגודלה בעולם אחרי ארה״ב. במשלחת הזאת היו לבנט יותר מלווים ממצביעים. ובשביל מה? בשביל בנט חולצה אפורה. הוא מצטלם במסדרון עם מנהיגים שבכלל לא סופרים אותו".

"יש דבר מעודד שקורה בימים אלו, המוני ישראלים שבים הביתה לליכוד ולמפלגות הימין האמיתי, כי רואים ששיקרו להם. ימינה זה בעצם שמאלה, הגה השלטון נמצא בידיים חסרות ניסיון, הם רוצים לראות את הממשלה הזו מפנה את מקומה. הציבור רוצה ממשלה אמיתית ולא ממשלת ריאליטי".

"הממשלה הזו היא הכלאה מוזרה בין קבוצת אנשים ללא קשר אמיתי שכולם יודעים שלא יחזיקו מעמד, והדבר היחיד שמחזיק אותם זה הרצון של לשרוד עבור 15 דקות של תהילה חולפת של פליטי ריאליטי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים