שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » נתניהו על הקפאת ה-F35: "לא ישפיע על ההסכם"
צפו
רה"מ התייחס גם לנאומו של הרמטכ"ל: "ההנחיה שלי לפעול בכל החזיתות. זה מתבטא בצעדים שלא אפרט". למגזר הערבי: "המפלגות הצדדיות לא מביאות כלום, תהיו חלק מהליכוד"
בנימין נתניהו | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) כי הבחינה מחדש של מכירת מטוסי ה-F35 לאיחוד האמירויות לא תשפיע על ההסכם בין המדינות. לדברי נתניהו, "אנחנו כבר בנקודת אל חזור". דבריו של נתניהו מגיעים לאחר שבכירים במשרד החוץ של ארצות הברית אישרו אמש כי ביידן מעכב זמנית את העסקה עם האמירויות, וכן עסקת נשק נוספת עם סעודיה עליהן חתם ממשל טראמפ בשבועות האחרונים לכהונתו.

בדברים שנשא ביישוב נבטים שבנגב, התייחס נתניהו גם לנאומו של הרמטכ"ל אביב כוכבי בו איים על איראן בתקיפה. נתניהו אמר כי קבע "מזמן שמדינה שחורטת על דגלה את השמדת ישראל לא תקבל את הנשק כדי לבצע את זה". עוד הוסיף כי "ההנחיה שלי לפעול בכל החזיתות. זה מתבטא בצעדים שלא אפרט ובהנחיה שלי לכל גורמי הביטחון. אם חוזרים להסכם הקיים זו טעות. בכסף שיקבלו ישתמשו למסע כיבוש אכזרי והרבה טרור. אסור לחזור להסכם הזה ומקווה שזה לא יקרה".

בפתח דבריו אמר רה"מ: "ראיתי צעירים ברחוב, הם קראו לי 'אבו-יאיר, אבו-יאיר', הם יודעים שזה לא סתם הבטחות. אני לא מבין את המפלגות, הן מבטיחות הבטחות ריקות. בואו תצטרפו. תהיו חלק מזה. אתם לא צריכים לעמוד בצד. אני אעבור יישוב יישוב, ואקרא לכולם ללכת להתחסן. ארבעה בני 60 מתו עכשיו, אני הזדעזעתי. אבל הרבה יותר מזה, תבואו יחד איתי ועם הליכוד ונעשה פה מהפכה. בואו למפלגת השלטון".

עוד ציין נתניהו, כי בעקבות פניות שקיבל הוא החליט להביא לבחינה מחודשת של הקמת שדה התעופה הבינלאומי במרכז הנגב: "הבאנו תשתיות גדולות של צה"ל וביקשתי לפני כמה שנים להביא הנה את שדה התעופה השני הבינלאומי של ישראל. זו הייתה בקשה שלי, ונאמר לי שיש מכשולים אך אני לא אפרט אותם כאן. אני אמנה צוות מומחים ואבקש המלצה מחודשת. אני לא קובע מה יהיה אבל מבקש בחינה מחדש של הנושא. מקווה לקבל המלצה תוך 90 יום. אני לא מוותר על הנגב, יש כאן אפשרויות מדהימות".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל (מיל׳) מירי רגב בדף הפייסבוק: "מברכת על כך שראש הממשלה קיבל את המלצתי, להקמת שדה התעופה בנבטים, זאת לאחר שקיימתי עבודת מטה רחבה עם כלל הגורמים המקצועיים ובחנתי לעומק את סוגיית שדה התעופה השלישי אחרי עשור שבו הנושא ״כודרר״ בין הגורמים השונים בממשלה. בקרוב נציג לראש הממשלה את עבודת המטה בעניין ונוכל להביא לממשלה הצעת החלטה להקמת השדה המשלים בנגב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים