שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו עם המתחסנת ה-5 מיליון בישראל
צפו
ראש הממשלה ושר הבריאות פגשו את המתחסנת ה-5 מיליון בישראל במתחם החיסונים בגני התערוכה: "להערכתנו עד סוף אפריל נסיים לחסן את כולם"
בנימין נתניהו | צילום: דוברות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין פגשו היום את המתחסנת ה-5 מיליון בישראל, ג'נט לביא אזולאי מפתח תקווה, במתחם החיסונים בגני התערוכה, תל אביב.

נתניהו אמר כי "זה יום אדיר. אנחנו מציינים חמישה מיליון מחוסנים ואנחנו גם מציינים את פתיחת הכלכלה שלנו, כמעט כולה בתו ירוק החל מאתמול. נשארו לנו כמיליון בוגרים מעל גיל 16 לחסן, להערכתנו עד סוף אפריל נסיים לחסן את כולם. צריך עד אז לשמור על המסכות ועל הריחוק החברתי".

עוד הוסיף: "אין מה לחשוש,מאחלים לך רק טוב. כל הפייק ניוז זה פייק ניוז. לכו להתחסן ונשלים את המלאכה. נעשה את זה יחד, נשמור על הכללים ועד סוף אפריל כל האוכלוסיה הבוגרת מעל גיל 16 של מדינת ישראל תהיה מחוסנת. בעזרת השם ובעזרתכם".

שר הבריאות אדלשטיין אמר כי "נעים מאוד לפעמים לטעות. לפני כמה שבועות כשמישהו אמר במשרד: 'את זה נעשה כשנגיע ל 5 מיליון מתחסנים', אמרתי: 'שווייה שווייה, אני לא בטוח שנגיע ל 5 מיליון מתחסנים'. והנה, זאת הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שהגיעו 5 מיליון להתחסן".

"בזכות החיסונים האלה אנחנו יכולים לפתוח כמעט את הכל: הכלכלה, התרבות, ספורט, פנאי, תיירות. המשך פתיחת המשק תלוי רק בנו: תלוי בעוד כמה מאות אלפים שיגיעו להתחסן ובשמירה על ההנחיות – מסכה, ריחוק ושמירה על כללי התו הירוק. אם כך ננהג נוכל לשמוח יחד גם בפסח ונמשיך לחיות את החיים שלנו, בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים