שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » נתניהו פונה לסוחרים: "אני יודע כמה קשה"
ההגבלות הוארכו
אחרי שסירב אתמול לאשר הקלות לענפי המסחר השונים, פונה ראש הממשלה בנימין נתניהו לסוחרים בסרטון נוגע ללב • יצליח למנוע הפרת הנחיות מאורגנת? צפו בוידיאו
בנימין נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

אחרי שהאריך שוב את ההגבלות על המסחר בקבינט הקורונה, ומתוך מטרה למנוע תסיסה והפרת הנחיות מאורגנת בענפי המסחר השונים, פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני זמן קצר סרטון בו הוא פונה לסוחרים ברחבי הארץ.

"לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים", פונה רה"מ נתניהו ללב הסוחרים. "אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית – התחלואה מזנקת בכל העולם. הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה, אנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות", אומר נתניהו.

בהמשך הסרטון רומז נתניהו כי הוא מקדם תוכניות מענקים נוספות, כשהוא אומר לסוחרים: "אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה. נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם".

כזכור, קבינט הקורונה אישר אמש (ה') סמוך לחצות את התקנות החדשות, לפיהן מוסדות החינוך ייפתחו בהדרגה והחל מיום ראשון ישובו בתי הכנסת לפעול – עד למניין (10 אנשים) בחלל סגור.

עם זאת, בכל הנוגע לפתיחת המסחר סירבו חברי הקבינט לאשר הקלות נוספות, והסוחרים ייאלצו להמתין לפחות שבוע נוסף כדי לשמוע מה יעלה בגורלם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים