שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » "אנחנו פועלים בשלושה אפיקים להשיג חיסון"
רה"מ נתניהו
ראש הממשלה נתניהו ציין כי הוא עובד ימים כלילות בשלושה אפיקים בכדי להשיג את החיסון למען אזרחי ישראל: "אני פועל אישית מול מנהיגים מובילים של מדינות בעולם"
ראש הממשלה נתניהן בבדיקת קורונה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר למאבק בנגיף הקורונה, ואמר כי הוא "עובד יום ולילה על רכישת חיסונים לאזרחי מדינת ישראל".

בדבריו אמר נתניהו, כי "יש תחרות עולמית מי ישים את ידו על החיסונים קודם לכן, ואנחנו פועלים בשלושה אפיקים: אחת, ייצור עצמי דרך המכון הביולוגי. שתיים, אנחנו פועלים דרך משרד הבריאות מול החברות המובילות בעולם. ושלוש, אני פועל אישית מול מנהיגים מובילים של מדינות בעולם, החל מסגן הנשיא פנס שאחראי על הטיפול בקורונה בארה"ב, עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וגם עם מנהיגי אירופה שאיתם אני משוחח כמעט מדי יום".

עוד הוסיף נתניהו: "אמשיך לפעול כדי להבטיח שלאזרחי ישראל יהיו מספיק חיסונים, ובזמן הנכון. זוהי המשימה הגדולה ביותר שלנו במאבק נגד הקורונה, כי זה מה שיוציא אותנו משגרת הקורונה וכמובן מהמגבלות הקשות שאנחנו חווינו רק לאחרונה". 

כזכור, בתחילת השבוע פורסם על תחילת הניסוי המעשי בתרופה נגד הקורונה של המכון הביולוגי הישראלי. כאשר מנהל המכון הביולוגי, פרופ' שמואל שפירא, העריך כי החיסון הישראלי לקורונה יהיה מוכן עד סוף הקיץ הבא. "חודש יולי 2021 יהיה היעד הראוי והסביר", אמר פרופ' שפירא באולפן ynet כמה ימים לפני תחילת הניסויים לחיסון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים