שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » נתניהו פועל לחדש את ביקורו באמירויות
דיווח
לאחר הביטול בשבוע שעבר, אנשי לשכת רה"מ עומלים על עריכת ביקור, 5 ימים לפני הבחירות. ראש הממשלה אמר לבכירים בליכוד שהוא נערך לטוס השבוע לאיחוד האמירויות
נתניהו בקבלת פנים למשלחת מאיחוד האמירויות | צילום: שגרירות ארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לבכירים בליכוד כי הוא נערך לטוס השבוע לאיחוד האמירויות וכי הוא מעריך שהדבר יתאפשר לו, כך דווח ב'כאן חדשות'. גורמים בלשכת ראש הממשלה גם הם נערכים לתאם מחדש את הביקור שבוטל בשבוע שעבר, עקב המתיחות עם ירדן.

ב'ישראל היום' דווח כי לשכת ראש הממשלה חידשה את המגעים עם נציגיו של שליט האמירויות, מוחמד בן זאיד, לתיאום ביקור של נתניהו. על פי התוכנית הנוכחית, שעדיין לא אושרה סופית, הביקור יתקיים ביום חמישי הקרוב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בראיון ב'ווינט' להחלטתו שלא להגיע השבוע ברגע האחרון לכינוס פוליטי באשקלון, ברקע הטענה שבחר לעשות זאת בשל איומים מעזה לירות רקטות לעיר: "הייתה לי שיחה מדינית מאוד חשובה בטלפון האדום מתוך הרכב המשוריין, ומה לעשות אין קליטה", הסביר נתניהו.

"עצרתי בצד, יצאתי מהרכב ובמשך 45 דקות דיברתי עם אחד ממנהיגי האזור עוד תשמעו בהמשך". בהמשך חשף כי "הבאתי ארבעה הסכמי שלום. יש עוד ארבעה הסכמי שלום בדרך. על אחד מהם דיברתי אתמול".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בשבוע שעבר לביטול ביקורו באמירויות ואמר כי "הביקור שלי באמירויות לא התאפשר בגלל אי הבנה, קשיים בתיאום הטיסות שלנו שנבע מאירוע שקרה אתמול בהר הבית. לקח לנו כמה שעות טובות ליישר את ההדורים עם ירדן, אנחנו יכולים לטוס, אני יכול לטוס מעל שמי ירדן ועד שהושג התיאום הזה, הביקור לא התאפשר".

"על כן שוחחתי עכשיו עם השייח מוחמד בן זאיד, מנהיג גדול, המנהיג של האמירויות, וסיכמנו על שלושה דברים: אחד, שיהיה לנו ביקור נוסף בקרוב מאוד. שנית, נקדם את הדרכון הירוק בין ישראל והאמירויות. שלישית, ואלה חדשות חשובות מאוד לאזרחי ישראל, כוונה של איחוד האמירויות באמצעים שונים להשקיע במדינת ישראל סכום עתק של 10 מיליארד דולר, זה כמעט 40 מיליארד ש"ח בפרויקטים שונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים