שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו: "רגע מרגש, אהיה הראשון להתחסן"
החיסונים בישראל
החיסונים הראשונים לקורונה של חברת התרופות האמריקנית פייזר נחתו לפני שעה קלה בנתב"ג • נתניהו: "אני מתכוון להיות הראשון שמתחסן במדינת ישראל"
ראש הממשלה נתניהו בטקס נחיתת החיסונים | צילום: באדיבות המצלם

החיסונים הראשונים לקורונה של חברת התרופות האמריקנית פייזר נחתו לפני שעה קלה בנמל התעופה בן גוריון. בנתב"ג נרשמה התרגשות כאשר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לשדה התעופה כדי לברך על הגעת החיסונים.

ראש הממשלה נתניהו אמר עם נחיתת המטוס: "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלת ישראל וזה אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד חודשים ארוכים עם שר הבריאות ואנשי משרדו כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה. אני מאמין בחיסון הזה ומצפה שהוא יקבל את האישורים המתאימים בימים הקרובים".

"אני מצפה שאזרחי ישראל יתחסנו וכדי לעשות זאת אני רוצה לשמש דוגמה להם. אני מתכוון להיות הראשון שמתחסן במדינת ישראל. אנחנו רואים את האור בקצה המגפה. זה לא מובן מאליו שמדינת ישראל מקבלת את החיסונים בשורה אחת עם המדינות המובילות בעולם".

"אני רוצה להפנות את תשומת לבכם לשמש שזורחת, יום שמש נפלא בכל המובנים. זה לא מובן מאליו שמדינת ישראל, מדינה עם תשעה מיליון תושבים, מקבלת את החיסונים בשורה אחת עם המדינות המובילות בעולם. עכשיו אנחנו נדאג שהם יגיעו למרכז האחסון הלוגיסטי הנפלא שלנו, שהוא כמה דקות מכאן, בקירור ובסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר בעולם. אנחנו יוצאים לדרך. תודה רבה לכם", סיים נתניהו.

נתניהו ואדלשטיין למרגלות המטוס | צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות יולי אדלשטיין שהגיע אף הוא לנתב"ג ציין כי "עבורנו המבצע הזה רק מתחיל עם כל ההיערכות הלוגיסטית מול קופות החולים כדי שכולם יוכלו לקבל את החיסונים". הוא המשיך: "משימת החיסונים היא אחת המשימות החשובות ביותר. מכוונתי לפקח על המבצע הזה בקרוב כדי שהאזרחים שירצו בכך יוכלו לקבל בצורה בטוחה את החיסונים ואז באמת נראה את האור בקצה המנהרה".

כמות החיסונים שהגיעה לארץ קטנה יחסית, ומטרתה לבחון את הליך קבלת החיסונים ולראות שהוא אכן עובר בצורה חלקה. ביום חמישי צפוי להגיע לישראל משלוח נוסף, שיהיה גדול משמעותית מהמשלוח של היום.

המטוס שהוביל את החיסונים נוחת בנתב"ג
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים