שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "גדעון, שחרר את הוואסח"
עוקצני
נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "קורה משהו מוזר בציבוריות הישראלית. הממשלה הנוכחית יורדת בסקרים והאופוזיציה עולה בסקרים. הליכוד עולה, בנט וגדעון מתרסקים"
ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "קורה משהו מוזר בציבוריות הישראלית. הממשלה הנוכחית יורדת בסקרים והאופוזיציה עולה בסקרים. הליכוד עולה, בנט וגדעון מתרסקים".

"אז מה עושים? הם מנסים להעביר חוק איראני שאמור בעצם להביא למצב שמי שיכול לנצח בבחירות לא ינצח בבחירות. זה לא רק חוק איראני זה גם חוק סורי. אבל יש בעיה להעביר חוק איראני כי מה שמסכן אותם זה שרצון הציבור יבוא לידי ביטוי. החוק הזה בוטה מדיי אז הם מתחילים בחוק מקדים, חוק הגבלת כהונה שלא קיים בשום דמוקרטיה פרלמנטרית".

"בגרמניה ובקנדה, הקנאצלרית מרקל והקאנצלר קוהל כיהנו שנים, אבא של טרודו כיהן שנים בקנדה, אף אחד לא חשב להגיד שיש בעיה בדמוקרטיות המופתיות של גרמניה וקנדה. בדמוקרטיה מי שקובע מי ינהיג אותו זה הציבור ולא חוק שרירותי שיעביר את הכוח לפקידים או פוליטיקאים. את החוק האיראני לא יעבירו ישר. איימן עודה יגיש את זה, זה לא הם, ואז יקדמו את החוק. תרגיל שקוף".

"עכשיו יש להם גם בעיה אחרת. יש נחיתה של הרייטינג של ערוצי התעמולה, אז מה עושים? נפעל גם נגד ערוצי התקשורת באופן לא דמוקרטי. יש למשל תוכנית בגל״צ של יעקב ברדוגו והיא הפופולרית ביותר בגל״צ. 350,000 מאזינים, יש לו פי 3-4 מאזינים מרזי ברקאי. עכשיו קיצצו לו שעה, בדרך לקצץ אותו בכלל. באמצעים האלה הם מנסים לחנוק את רצון הציבור בכל דרך. להחליף את העם, להשתיק את העם, בכנסת ובתקשורת".

"זה לא יעזור להם. אי אפשר לעצור את הציבור. אנחנו ננצח, ניקח את כל החוקים האלה ונשליך אותם לפח, ונחזיר לעם את רצון העם. אני אומר לגדעון, שחרר את הוואסח, תפסיק עם הפוזות, כולם מבינים מה אתם רוצים לעשות גם בכנסת וגם בתקשורת – קבל את רצון העם, זה בסוף הדבר היחיד שיקבע ויחליט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים