שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו תקף את היועמ"ש, גנץ השווה לקפיטול
צפו
רה"מ נתניהו האשים את היועמ"ש: "אולי לא ניתן חיסונים כי זה עוזר לי בבחירות?" • מטעם מנדלבליט נמסר: "החומר הועבר אלינו רק בסופ"ש האחרון" • גנץ: "זה שקר"
נתניהו וליאון הבוקר בבית קפה | צילום: דוברות עיריית ירושלים
נתניהו נגד היועמ"ש |
צילום: ענבר טויזר, N12

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הבוקר (ראשון) בבית קפה בירושלים ותקף את ותייחס לסוגיית העובדים שלא מוכנים לחזור מחל"ת. "אנחנו רוצים לפתור את זה והיועצים המשפטיים מונעים מאיתנו", אמר. "קוראים לזה כלכלת בחירות. זו פשוט חוצפה".

"אם הם לא פותרים את זה אתה בא למשרד המשפטים ואתה צריך לדפוק על השולחן: 'מה זה? באיזה חוצפה אתם לא נותנים לנו את זה?' אנחנו רוצים לתת לך את העובדים חודש שלם, אבל הם (היועצים המשפטיים) אומרים: 'לא, זה כלכלת בחירות'. זה חוצפה".

"הם היו אומרים לי שהחיסונים זה רפואת בחירות? אולי לא ניתן חיסונים כי זה עוזר לי בבחירות? מה זה? אני מציל חיים, אני רוצה להציל עסקים. מה שהם עושים זה כלכלת בחירות. עכשיו שר האוצר נמצא אצלם אני רוצה לראות שהם לא נותנים לו את זה", תקף.

ב'חדשות 13' דווח כי גורמים בסביבתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ דחו את תזכירי החוק שהפיץ משרד האוצר, לפיהם הגירעון יגדל וישולמו מענקים מיוחדים למובטלים ולבעלי עסקים עוד לפני הבחירות, זאת בטענה כי הם כלליים ואינם נתמכים בחוות דעת של גורמי המקצוע או היועמ"ש. עם זאת, הגורמים הדגישו כי הם יסכימו להעביר תוכנית מענקים סבירה לאחר שיוצג רציונל כלכלי ובאישור היועמ"ש.

מטעם היועץ המשפטי לממשלה נמסר כי "במענה לפניות כתבים נבקש להבהיר כי טיוטת ההסכם שמטרתו עידוד עובדים בחל״ת לחזור לעבודה והמסמכים הנדרשים הועברו ע״י משרד האוצר להתייחסות משרד המשפטים בסוף השבוע האחרון. הטיוטה נמצאת בטיפול של הדרגים המקצועיים בדחיפות הנדרשת לאור הנסיבות".

שר המשפטים בני גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לדברי נתניהו: "ביבי, זה דבר שקר. רק ביום חמישי האחרון העברתם טיוטה חלקית מאוד של הצעת החוק לעיון היועץ המשפטי לממשלה שעובד על כך ממש ברגעים אלו, אחרי חודש שסירבתם להעבירה".

"הקריאה שלך לציבור לעלות על משרד המשפטים מסוכנת וגובלת בהסתה. אני קורא לך לחזור בך באופן מיידי- אם יהיו מראות כמו שראינו בארה"ב של פריצה למשרד המשפטים- הדם יהיה על ידיך. אני אעמוד מולך בכל פעם שתנסה לפגוע במערכת המשפט ולא אאפשר לך להרים את ידך על מי שממלאים את תפקידם ועובדים לילות כימים בכדי לסייע לנו במאבק מול הקורונה", דברי גנץ.

מכחול לבן נמסר: "היום נתניהו חצה עוד קו אדום בהסתה נגד מערכת המשפט וקרא לתומכיו לעלות למשרד המשפטים, כל זאת בטענה שקרית ומופרכת. רק כחול לבן חזקה תמנע מנתניהו לממש את מזימת אפריל שלו לדרוס את שומרי הסף, לפטר את היועץ המשפטי ולבטל את המשפט שלו. זה או בני גנץ חזק או ביבי לתמיד". במפלגה גם פרסמו סרטון המשווה את דברי נתניהו לפריצה לקפיטול.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים