שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתעקש על תקצוב הישיבות, נתקן את הגיור"
גפני סינן את נתניהו
נתניהו שוחח עם יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן וגם עם סגן השר מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר ובירך אותם על ההצלחה המשותפת והבטיח להמשיך יחד בעתיד
כנס סיום הבחירות של יהדות התורה | צילום: באדיבות המצלם
נאום גפני |
צילום: מוטי גרין

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני סירב לשוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אחרי פרסום תוצאות המדגמים, בעקבות התנהלותו בימים האחרונים ופעילותו למען מפלגת הציונות הדתית במגזר החרדי.

עם זאת, נתניהו שוחח עם יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן וגם עם סגן השר מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר ובירך אותם על ההצלחה המשותפת והבטיח להמשיך יחד בעתיד. פרוש ואייכלר בירכו את ראש הממשלה שיצליח לשמור על יהדותה של המדינה, למרות כל המכשולים מצד מתנגדיה.

גפני תקף את ליברמן בכנס יהדות התורה לסיום הבחירות: "היהדות החרדית ניצחה. היהדות החרדית נשמעת לגדולי ישראל ולמרות כל הכוחות שפעלו נגדנו שמרנו על מספר המצביעים בכל הארץ והמפלגה שחרטה על דגלה להילחם נגדנו מסיימת לפי המדגמים עם 5 מנדטים אי שם בשולי האופוזיציה".

"שוחחנו אני והשר ליצמן עם ראש הממשלה נתניהו שביקש לברך אותנו ואנחנו נעמוד בתוקף ונדרוש להסדיר מיד בתחילת הקדנציה את נושא בחורי הישיבות, את נושא הגיור, את הגבלת כוחו של בית המשפט העליון ואת תיקצובם של כלל התלמידים שיהיה שווה. לא נהיה בקואליציה שלא תעביר את הדברים הללו".

נאום ליצמן. צילום: מוטי גרין

השר יעקב ליצמן אמר באירוע הניצחון של יהדות התורה: “ההסתה הנוראה נגדנו כשלה ואיווט מבין הערב את מקומו. התמודדנו גם עם אתגרים בתוך הגוש שניסו לנגוס בנו, ואנו בעז״ה נשמור על כוחנו. נגן בכל דרך על ערכי הדת, נדאג לדיור ונפעל להקמת ממשלת ימין בהקדם”

סגן שר התחבורה אורי מקלב אמר בנאום הנצחון במטה המרכזי: "התקשורת מסיתה כנגד העזרה שלנו לציבור החרדי, אבל הערב אני פה להתחייב: אנחנו נמשיך לעזור לציבור, בשביל זה שלחו אותנו, איפה שהם מסיימים את הפוליטיקה אנחנו רק מתחילים לתקן".

"בכל התקופה הזו הציבור החרדי עבר מסע של השמצות ובסוף גם גורמים פוליטים שמימנו הסתה בשביל לגרום למרמור בציבור שסבל הכי הרבה בתקופת הקורונה. אומרים לי שליברמן יורד לחמישה מנדטים, מספיק לליברמן מריצה אחת בשביל לקחת את כל המפלגה שלו…"

ח"כ מאיר פרוש על סמוטריץ': "מפלגות ניסו לנגוש בנו אבל הצלחנו לשמור על כוחנו. רוב הקהילות הצביעו מעל 90%". ח"כ אייכלר בכנס יהדות התורה: "במהלך הבחירות ליברמן התבטא בביטויים כל כך חמורים נגד החרדים עד כדי שאפילו גפני התחיל להשתמש בשפה של אייכלר נגד ליברמן ואמר שהוא אנטישמי"

צילום: מוטי גרין

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

    1. תמשיכו להמציא חיסונים לווריד החרדים תפסיקו אם החרא שלכם יימסטולים מצויים

  1. היי חרדים תפסיקו לקחת כסף מאנשים שמשרתים במדינה ועובדים תפסיקו לגנוב כסף מבעלי מוגבלות מהמגזר הכללי
    תפסיקו ליגנוב כספים ממשלמי המיסים לכו לשרת בצבא ובשרות לאומי בלי שום דרישות לכו לעבוד כולכם בלבן

    1. אנטישמית, לכי מכאן למקומות המסריחים שלך. מה את מתערבת בעניינים לא לך. לכי, לכי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים