שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » סבב מינויים נרחב בהנהלת החשב הכללי
שדרוגים באוצר
החשב הכללי הודיע היום על סבב מינויים נרחב בהנהלת החשב הכללי במסגרתו עובדי האוצר קיבלו שדרוג בתפקידם • יהלי רוטנברג: "ההון האנושי הוא הנכס המרכזי שלנו"
משרד האוצר בירושלים | צילום: שאטרסטוק

החשב הכללי, יהלי רוטנברג, הודיע היום (שלישי) על סבב מינויים נרחב בהנהלת החשב הכללי.

עפר פלג מונה לסגן בכיר לחשב הכללי הממונה על חטיבת משרדים חברתיים. פלג (48) החליף בתפקיד את הגב' מירב קדם, שהודיעה לאחרונה על סיום תפקידה באגף. פלג כיהן כציר האוצר בבייג'ינג וכחשב של מספר משרדים ביניהם משרד הפנים, רשות האוכלוסין וההגירה ומשרד התחבורה.

חטיבת משרדים חברתיים אחראית, בין היתר, על ביצוע התקציב של משרדי הממשלה החברתיים, משרד הבריאות, המוסד לביטוח לאומי, משרד החינוך ומשר הרווחה בהיקף תקציבי של כ-140 מיליארד ש"ח וכן אחראית על תחום התמיכות בממשלה. החטיבה מרכזת מאמצים רבים בחשב הכללי בנושא המאבק בנגיף הקורונה.

עוזי שר ימונה לסגן בכיר לחשב הכללי הממונה על חטיבת נכסים ולוגיסטיקה. שר (61) יחליף בתפקיד את מר גבי שוחט, הפורש לגמלאות. בשמונה השנים האחרונות כיהן שר כסגן בכיר לחשב הכללי האחראי על חטיבת החשבונאות והדיווח וכחשבונאי הראשי.

חטיבת הנכסים והלוגיסטיקה אחראית, בין היתר, על הדיור הממשלתי, הרכב הממשלתי ועל הבינוי הממשלתי ותפקידה לתכנן ולהעמיד לרשות משרדי הממשלה וגופי הסמך את המשאבים התשתיתיים הפיזיים הנדרשים לצורך ביצוע תפקידיהם, לנהל את צי הרכב הממשלתי, לבצע פרוייקטי בינוי בהיקף נרחב ולנהל את נכסי המדינה בארץ ובחו"ל.

עמוס שקדי ימונה לסגן בכיר לחשב הכללי הממונה על חטיבת ביטחון ומינהל. שקדי (48) כיהן בעבר כחשב משרד הביטחון.

חטיבת ביטחון ומינהל אחראית בין היתר על משרדי הממשלה הביטחוניים והמשרדים המנהליים בהיקף תקציבי של כ-100 מיליארד שקל.

רות מרק תמונה לסגנית בכירה לחשב הכללי הממונה על חטיבת חשבונאות ודיווח וכחשבונאית הראשית. מרק (37) כיהנה בשנים האחרונות כחשבת מטה החשב הכללי.

חטיבת חשבונאות ודיווח אחראית על עריכת הדוחות הכספיים של ממשלת ישראל ופרסומם והינה הגורם החשבונאי הראשי בממשלה והינה הגורם הראשי בממשלה, המנחה מקצועית את כלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך בנושאי חשבונאות ודיווח כספי ועל מערכות הסליקה והתשלומים של הממשלה.

כמו כן, החליט החשב הכללי לבצע מספר שינויים ארגוניים בתחומי האחריות בחטיבות החשב הכללי. במסגרת זו חגית שני, המשמשת כיום כסגנית בכירה לחשב הכללי הממונה על חטיבת המשרדים הכלכליים, תהיה אחראית גם על מנהל הרכש הממשלתי, האחראי על יישום מדיניות הרכש הממשלתית, יצירת התקשרויות מרכזיות עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך והקמת תשתיות דיגיטליות לביצוע תהליכי רכש.

כמו כן, החליט החשב הכללי כי יחידת מרכב"ה, האחראית על פיתוח, תחזוקה והטמעת מערכות רוחביות ארגוניות בפלטפורמת SAP לניהול נכסי ומשאבי המדינה, תעבור לחטיבת הנכסים והלוגיסטיקה בכפיפות לרו"ח עוזי שר.

בנוסף מינה החשב הכללי את החשבים הבאים למשרדי הממשלה: חני גד מונתה לחשבת משרד החינוך, ויפעת ענבר מונתה לחשבת משרד הפנים ורשות האוכלוסין וההגירה.

החשב הכללי, יהלי רוטנברג: "ההון האנושי הוא הנכס המרכזי שלנו והוא המאפשר למשרד האוצר ולחשב הכללי לעמוד באתגרים המשמעותיים העומדים בפנינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים