שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סגה"ש גולן: "שלמה קרעי הוא לאומן קיצוני"
האמירה של עודה
המשבר בקואליציה בעקבות פרישת סילמן והאמירה המקוממת של ח"כ עודה לחיילים הערבים, סגן השרה יאיר גולן ממרצ התייחס למגוון הנושאים העומדים על הפרק
יאיר גולן | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

המשבר בקואליציה בעקבות פרישת סילמן והאמירה המקוממת של ח"כ עודה לחיילים הערבים, סגן השרה יאיר גולן ממרצ בריאיון הבוקר לרדיו קול ברמה והתייחס למגוון הנושאים העומדים על הפרק.

"כל חברי מימין בתוך הממשלה ידענו לעבוד ביחד. בכל נושא הגענו לשביל המלך. מה שעשתה סילמן דבר תמוה בעיניי, פשוט לא עמדה בלחץ, נתניהו עבד עליה עם ההבטחות שלו. מה שעשה השר הורביץ רק סה״כ הזכיר את פסיקת בג"צ".

גולן קורץ לחרדים? "אני חושב שאפשר יהיה גם להסתמך על הסיעות החרדיות בחלק מההצבעות. אני בעבר שיתפתי פעולה עם הציבור החרדי ואני חושב שמר"צ יכולה להסתדר עם המפלגות החרדיות ולהגיע להסכמות בנושאים רבים".

על שת"פ עם המשותפת הוא אומר: "יהיו דברים שלא יהיה מנוס אלא לא לעלות אותם בקואלציה הזאת. נסתמך על המשותפת במה שצריך, בעבר רבין עשה זאת וזו היתה הממשלה הכי טובה בתולדות מדינת ישראל. נתניהו בעצמו עשה עסקים עם טיבי בואו לא ניתמם".

"הקריאה של עודה פשוט נוראה. זה הרסני לציבור שלו קודם כל. אני הופתעתי ממנו מאוד. שלמה קרעי הוא לאומן קיצוני, לא אתמוך במהלך המטופש שלו להדחת עודה. להדחת בן גביר הייתי חותם כי הורשע בחברות בארגון טרור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים