שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סגירת החינוך תימשך לפחות עד יום ג'
הממשלה אישרה
בתום התייעצות הוחלט כי הלימודים לא יתחדשו ביומיים הקרובים. עובדי הוראה יורשו להגיע למוסדות החינוך, ותבוטל חובת הישארות תלמידים בפנימיות ל-30 יום
תגיות:
כיתה | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

הממשלה אישרה אמש (שבת) את התקנות להמשך ההגבלות על מערכת החינוך, כך שהיא לא תיפתח לפני יום שלישי. המוסדות שהוחרגו קודם רשאים להמשיך לפעול. הממשלה תתכנס היום ב-17:00 כדי לדון במתווה פתיחת מערכת החינוך.

לפי ההחלטה, עובדי הוראה יורשו להגיע למוסדות החינוך, ותבוטל חובת הישארות תלמידים בפנימיות ל-30 יום. כמו כן, יבוטל האיסור על הגעת תלמיד לפנימיה, במידה ושהה בבית מגורים אחר. בנוסף לכך, אושר תיקון בתקנות התעופה של משרד הבריאות המגבילות הפעלת כלי טיס. נקבע כי החובה לבצע בדיקה במהלך 72 השעות לפני העליה למטוס מחו"ל לישראל, תחול גם לגבי העליה למטוס מישראל לחו"ל.

בהודעה משותפת למשרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד התחבורה נמסר:

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה הערב (מוצ״ש, משאל טלפוני) תיקון בתקנות התעופה של משרד הבריאות המגבילות הפעלת כלי טיס.

לפי התיקון, בתקופת תוקפן של תקנות הכניסה והיציאה מישראל ואליה (עד יום 20.2.21), אדם לא יפעיל כלי טיס הנושא נוסעים לישראל או אל מחוץ לישראל אלא אם:

  1. כל הנוסעים רשאים לטוס לפי תקנות הכניסה והיציאה מישראל.
    2 הטיסה היא לצורך פינוי חירום רפואי או שמנכ"ל משרד התחבורה, החוץ, הביטחון, הבריאות או נציגיהם, אישרו את הטיסה לצורך מתן מענה לנוסעים הרשאים להיכנס לישראל או לצאת מישראל, באופן שיאפשר חזרתם של נוסעים שמרכז חייהם בישראל בהקדם האפשרי תוך ויסות הגעתם לפי שיקולי בריאות הציבור.

עוד נקבע כי החובה לבצע בדיקה במהלך 72 השעות לפני העליה למטוס לישראל תחול גם לגבי העליה למטוס מישראל.

כמו כן, אישרה ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה הערב (מוצ"ש, במשאל טלפוני) את הארכת התקנות בדבר סגירת מערכת החינוך (למעט החריגים המאושרים כיום) בשלב זה ביומיים נוספים עד ליום שלישי, ה-9.2.21 בשעה 07:00.

בנוסף, אישרה הוועדה את השינויים הבאים בתקנות שייכנסו לתוקף החל ממחר, יום ראשון, ה-7.2.21 בשעה 07:00:

  • ביטול חובת הישארות התלמידים בפנימיה למשך 30 ימים לפחות.
  • ביטול איסור הגעת תלמיד לפנימיה במידה ושהה בבית מגורים אחר.
  • תותר הגעת עובדים למוסדות החינוך.
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים