שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » סגירת מעגל מהירה ותפיסת פעיל פח"ע
הותר לפרסום
מפקד פיקוד המרכז חתם על צו הריסה לביתו של המחבל שרצח את יהודה גואטה ז"ל
תגיות:
מעצר מחבל | צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: לוחמי צה״ל תפסו את החשוד בפגיעה במתיישבים והצתת רכב ישראלי אשר נכנס לכפר עין יברוד בגזרת החטיבה המרחבית ׳בנימין׳ בחודש אפריל. בזכות שיתוף פעולה של המודיעין החטיבתי ושירות הבטחון הכללי, נעצר החשוד במעשה במהלך פעילות סיכול ומעצרים של לוחמי גדוד ׳נצח יהודה׳ אשר נמצאים בתעסוקה מבצעית בגזרת ׳בנימין׳ .

כנגד החשוד הוגש כתב אישום על ידי התביעה הצבאית והוא נעצר עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו. "חטיבת ׳בנימין׳ ביחד עם שאר גורמי הביטחון והאכיפה ימשיכו לפעול על מנת להגן על הגזרה ולמצות את הדין עם כל מי שמעורב בפעילות טרור", נמסר.

בתוך כך, אלוף פיקוד המרכז חתם היום (א') על צו הריסה לבית בו התגורר המחבל מונתצר שלבי, הצו נמסר למשפחתו. המחבל אשר התגורר בכפר ״תורמוסעיא״ שבמרחב החטיבה המרחבית ״בנימין״, ביצע פיגוע ירי בצומת תפוח ב-2 במאי 2021 בו נרצח יהודה גואטה ז"ל ונפצעו שני אזרחים ישראלים נוספים. הצו הוצא לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחת המחבל נגד ההריסה.

תנועת "אם תרצו" אשר מלווה משפחות שכולות מסרה בתגובה לכוונה להרוס את בית המחבל אשר רצח את יהודה גואטה הי"ד: "את בית המחבל שרצח את יהודה גואטה הי"ד היה צריך להרוס תוך 48 שעות ולא לחכות עד שהמשפחה תגיש השגה. כעת כמעט חודש לאחר הרצח המתועב, ביתו עדיין עומד וככל הנראה משפחתו, בעזרת הארגון השתול המוקד להגנת הפרט תגיש עתירה לבג"ץ. אנו מקווים ששופטי בג"ץ ידחו את העתירה על סף ולא יתערבו בהחלטות ביטחוניות של מדינת ישראל ויתנו לצה"ל להשלים את העבודה. כל מחבל שפל צריך לדעת כי אם הוא יבחר לצאת ולרצוח, דמו יהיה בראשו וביתו יהרס לאלתר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים