שיתוף
תגובות
דעות » סגירת הציון צריכה להדליק נורה אדומה
איפה הייתם?
תמיהה רבתית על ההתנהלות השערורייתית של רשויות המדינה סביב אתרא קדישא מירון – איפה הייתם?
ציון הרשב"י במירון סגור | צילום: פישל רוזנפלד

אז מה היה לנו השבוע במירון? היערכות וישיבות ודיוני היערכות ואז ברגע האחרון הודעה לקונית שליקויי בטיחות לא מאפשרים את פתיחת הציון של רשב"י בהילולה המסורתית של ז' אדר.

שנים שהמדינה מופקדת על התחזוק והניהול השוטף של המקום, לא מדובר באהלים ותוספות, לא בחזקות ושטחים של ארגונים והקדשות, הקבר עצמו, ליבת האחריות של הרשויות, איפה הם היו עד היום? הם לא ידעו על הליקויים שדורשים תיקון במערכת החשמל? כולם מעמידים פני מופתעים ערב הילולת משה רבינו ומגלגלים עיניים בצדקנות, הציבור דורש דין וחשבון, איפה הייתם עד היום?

סיפרתם לנו סיפורים ועלילות על אנשי חסד וארגונים טובים, נתתם לנו להאמין שכל האשם והליקויים קשורים בהם רק כדי שברגע האמת נגלה שדווקא המתחם שתחת אחריותכם הוא הסובל מליקויים, הוא המונע את קיום ההילולא כתקנה וכמסורתה.

היכן הרשות לאכיפה במקרקעין שכל שעה יודעת לדווח על עוד מבנה ועוד מתקן שהושמד בבולמוס ההריסה חסר התקדים שמאפיין את ההתנהלות בתקופה האחרונה, רק החודש נחשף כיצד הם פעלו בניגוד מוחלט להוראת בית המשפט בהרס גשר הכהנים כאשר מאות אלפי בני שבט הכהונה נותרים ללא מענה ואין באפשרותם לעלות ולשפוך שיח באתרא קדישא מירון. מדוע לא נשמע קולכם כאשר בציון עצמו לא מטופלים הדברים כנדרש? רק להרוס גשרים ומבנים אתם יודעים?

היכן כל אותם גופים ואישים שידעו לעקור נטוע סביב כל המסורות הקדומות והמקודשות בהר ובסביבתו עוד מימי האר"י הקדוש כמו הכנסת האורחים וסעודות הקודש שיסודם בהררי קדם וסודות רבים טמונים בה, האם בעוד תקופה יאסר לחלוטין גם המנהג המסורתי ופועל הישועות של חלוקת ח"י רוטל משקה?! מה השלבים הבאים? גם מעמדי החלאקה בהם מביאים בני המשפחה עוגה ובקבוק לחיים יאסרו? האם נראה שוטרים מכים באלות ילדי חלאקה הנישאים על כתפיים?

האירועים סביב ז' אדר צריכים להדליק נורה אדומה בוהקת לכלל הציבור החרדי. מי שלא רוצה למצוא את עצמו יומיים לפני ל"ג בעומר עם הודעות על סגירת המתחם והקבר בשל "ליקויי בטיחות" שלפתע פתאום התגלו, ראוי שירים כעת קול זעקה אדיר נגד מסע ההרס נגד כל הקדוש והיקר לציבור החרדי על ידי אנשים המנותקים לחלוטין מכל קשר וחיבור לרשב"י ובשתיקת כל אותם גורמים רשמיים המופקדים לכאורה על האינטרס הציבורי אך פועלים בניגוד מוחלט אליו.

אריאל אלחרר הינו יועץ תקשורת ומוביל דעת קהל בציבור החרדי

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים