שיתוף
תגובות
חדשות » סגן השר קארה: "אני לא בכיס של אף אחד"
לא פורש?
הניסיונות להפלת הממשלה נמשכים, אולם ללא הצלחה בשלב זה, וזאת לאחר שסגן השר אביר קארה התייחס הבוקר לטלטלה, ושידר צפירות הרגעה למתיחות ואף נתן צ'אנס נוסף
ח"כ אביר קארה | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

המצב המוזר אליו נקלעה ממשלת בנט לפיד מאז פרישתה של עידית סילמן ממשיכה להכות גלים. אולם הבוקר (ב') מקבלת הקואליציה קצת צפירות הרגעה, וזאת לאחר שאחד מחברי הכנסת שהליכוד מחזר אחריהם הודיע בשיחה עם ynet כי "צריך לתת צ'אנס לממשלה הזאת".

"הדהירה לבחירות מסוכנת לעם ישראל", אמר ח"כ אביר קארה, והוסיף "למהר ללכת לכאוס ולבחירות? זה העתיד של המדינה שאני רוצה?" לדבריו, ח"כ שיקלי, שימינה ביקשה להכריז עליו כפורש, "לא מחפש הישגים אמיתיים. הוא פועל בשירות נתניהו להפיל את הממשלה, ותו לא".

במהלך הריאיון אמר קארה כי "אני לא בכיס של אף אחד. אני דורש רשת ביטחון לעצמאים ויש לי הזדמנות לעשות את זה עכשיו". הוא אף פנה לשיקלי ואמר: "מה אתה הולך לתת מתנות לאחרים? יש לנתניהו ממשלה באוויר והבטחות על הקרח. לי יש דברים שאפשר לממש כאן ועכשיו. אין פוליטיקאי שלא מבין: נתניהו לא הקים ממשלה בארבע מערכות בחירות ולא תהיה לו ממשלה גם בהמשך. לכן כל מהלך כזה הוא הליכה לכאוס של בחירות.

"יש פה דאגה לאדם אחד שלא ירכיב ממשלה", המשיך קארה ותקף. "אמרתי להם – אם יש לכם ממשלה, תביאו לי. אני איתכם. אבל אין כזאת. כל זמן שאין כזאת בואו נמצה את המרב. אני לא משרת את הפוליטיקאים, אלא את הציבור ששלח אותי".

יצוין כי אמש קיים קארה פגישה עם סילמן, וזאת לאחר שסירב להתפצל איתה ביום הודעתה על פרישתה מתפקיד יו"ר הקואליציה. ולאחר הוא אף נפגש עם ראש הממשלה בנט. יצוין כי בליכוד מפעילים לחץ כבד על קארה לעזוב את הקואליציה ומבטיחים לו בתמורה לכך שורת הבטחות בתחומים שאיתם הוא מזוהה. הבוקר נפגש שוב בנט וגם ח"כ ניר אורבך, שגם עליו לוחצים בליכוד להצטרף לסילמן ושיקלי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים