שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » סוכלה הברחת 43 כלי נשק מלבנון בשווי מיליונים
הברחת ענק
ההברחה הגדולה ביותר בשנים האחרונות: צה״ל בודק היתכנות כי ניסיון ההברחה נעשה בסיוע ארגון הטרור חיזבאללה והמשטרה חוקרים את העומדים מאחורי הברחת האמל״ח בארץ
תגיות:
הברחת נשק מלבנון | צילום: דוברות המשטרה

יחידת יג״ל של משטרת מחוז הצפון, בשיתוף פעולה עם תצפיות של צה"ל זיהו את ההברחה משטח לבנון לשטח ישראל. יחידת יג"ל של משטרת מחוז צפון פעלו לסיכול ההברחה ותפסו 43 כלי נשק בתוך תיקים בשווי כולל של כ-2,700,000 ₪

צה״ל בודק בין השאר היתכנות כי ניסיון ההברחה נעשה בסיוע ארגון הטרור חיזבאללה וחוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון חוקרים את העומדים מאחורי הברחת האמל״ח בארץ.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי היחידה פועלים בכל גבולות המחוז הצפוני, בכל ימות השנה ובכל מזג האוויר בכדי למנוע ולסכל הברחות אמצעי לחימה וסמים מסוכנים לתוך גבולות ארץ ישראל. פעילות השוטרים בקו הגבול מונעת מכמויות גדולות של כלי נשק וסמים מסוכנים להגיע לתוך הישובים בשטח המדינה ולשמש בידי גורמים עבריינים ופח"עים למטרות טרור, אלימות וסחר".

מדובר צה"ל נמסר כי "תצפיות צה"ל זיהו הלילה חשודים שהעבירו אמצעי לחימה משטח לבנון לשטח ישראל באזור הכפר ע'ג'ר שבמרחב החטיבה המרחבית "חירם". כוחות צה"ל זיהו את ההברחה באמצעים שונים, גלויים וסמויים. במהלך האירוע המבצעי ובשיתוף עם כוחות משטרה מיחידת הגבולות של מחוז צפון נתפסו 43 אקדחים בשווי מוערך של מליוני שקלים".

"נבדקת היתכנות כי נסיון ההברחה נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה, צה״ל חוקר יחד עם משטרת ישראל את העומדים מאחורי הברחת האמל״ח. כוחות צה״ל עוקבים אחר כל הנעשה לאורך הגבול, ופועלים במאמץ נרחב אל מול תופעת הברחות הסמים והאמל״ח מגבול לבנון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים