שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » סוכל פיגוע ענק בטדי: 3 מחבלים נעצרו
בחסדי שמיים
הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל, סיכל בימים האחרונים פיגוע טרור באצטדיון טדי בירושלים שתוכנן להתבצע על ידי חמאס
מעצר בשכם | צילום: דובר צה"ל

אמש הותר לפרסום, כי שב"כ הניח ידו על 3 פעילי חמאס שתכננו לבצע שורה של פיגועי מטען באצטדיון טדי בשכונת מלחה בירושלים. השלושה הם אחמד סג'דיה, תושב מחנה הפליטים קלנדיה. מחמד חמאד , בן 26, תושב כפר עקב. עומר עיד, בן 24, תושב הכפר דיר ג'ריר בבנימין, המחזיק בתעודת זהות ישראלית.

מחקירת השלושה עולה, כי לצד ביצוע פיגוע הראווה באיצטדיון טדי, תכננו הפעילים לבצע פיגועי מטען בהפעלה מרחוק כנגד צירי נסיעה ועמדות צה"ל במספר נקודות בגזרת העיר רמאללה במהלך החודשים הקרובים, וכן היו מעורבים במספר ניסיונות לבצע פיגועי מטען למול כוחות צה"ל בשנים האחרונות.

יצוין, כי בחודשים האחרונים ביצעו השלושה פעולות מודיעיניות לצורך למידת האתרים שנבחרו לשם ביצוע הפיגועים, כך לדוגמא, מחקירתו של עומר עיד עלה, כי השתתף בחודש דצמ' 2019 במשחק של בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, זאת בכדי לבחון את האפשרות לבצע פיגוע במקום, כשהוא מנצל את העובדה כי הוא נושא תעודת זהות ישראלית. עם זאת, משראה את סידורי האבטחה במקום, הבין כי הדבר אינו אפשרי.

מצה"ל נמסר, כי בהמשך להודעת שב"כ, הרי שהחוליה נעצרה במהלך מבצע מעצרים במרחב החטיבה המרחבית ״בנימין״, בין השאר של לוחמי יחידת המסתערבים של צה"ל ״דובדבן״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים