שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » סוכן סמוי הפליל עשרות עבריינים • צפו
הותר לפרסום
סוכן סמוי חדר לליבת עולם הסמים והנשק הבלתי חוקי בגוש דן ומרכז הארץ- למעלה מ-30 חשודים נעצרו במבצע מעצרים רחב היקף
מעצר החשודים | צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מאות שוטרים פעלו משעות הבוקר באזור גוש דן, מרכז הארץ והנגב במסגרת מבצע הפעלת סוכן סמוי שהובילה היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז ת"א. במסגרת המעצרים, נעצרו מעל 100 חשודים וצפויים מעצרים נוספים.

הסוכן, שאותר על ידי מפלג המודיעין בימ"ר מתוך ליבת העולם העברייני, שוכנע לחצות את הקווים ולפעול נגד שורה של יעדים בתחום הנשק הבלתי חוקי והסמים. הסוכן שוגר ע"י מפעיליו בימ"ר לעסקאות מבוקרות של נשק וסמים בהיקפים של מאות מילוני שקלים.

במסגרת הפעלת הסוכן, נרכשו שני רובי סער מסוג קלצ'ניקוב, רובי סער M-16 מוסב, שני אקדחים, 2.5 ק"ג קוקאין, 800 גרם MDMA. בשעות הבוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, נערך טקס במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד המחוז ניצב עמיחי אשד וראש אגף החקירות והמודיעין ניצב יגאל בן שלום.

המפכ"ל קובי שבתאי התייחס בנאומו גם לשרשרת האירועים הפליליים שהתרחשו בשבועות האחרונים בין ארגוני הפשיעה בישראל. "אין יותר מספק בעבודת המשטרה, מאשר הרגע הזה שבו חמישה חודשי הפעלה מגיעים לסיומם עם גל מעצרים של עשרות חשודים בחשד להחזקה וסחר בסמים ואמצעי לחימה".

"ההפעלה המוצלחת הזו, שהניבה תוצאות מרשימות, מצטרפת לשש פעילויות של החדרת סוכנים סמויים ללב ארגוני הפשיעה,
ופעילות עברייני האמל"ח והסמים. זה אינו צירוף מקרים, ורצף הפעילויות הללו מתחילת השנה הם אינם יד המקרה. החדרת שישה סוכנים סמויים מתחילת השנה שהובילו ליותר ממאה וחמישים עצורים, וכעת הפיצוח השביעי עם עוד עשרות עצורים, הם תוצאה של מדיניות משטרת ישראל שמובילה פעולות יצירתיות, נחושות והתקפיות, למיגור הפשיעה החמורה בכל רחבי הארץ".

"אם תעשו חשבון, מתחילת שנת 2022, כל תשעה ימים אנחנו חושפים סוכן סמוי וזוהי רק ההתחלה. הנתונים הללו, כמו הפיצוח היום, מתאפשרים הודות למפקדים ושוטרים שמעזים ומנצחים, יום יום, שעה שעה, באחת הפרקטיקות המורכבות ביותר שמשטרה יכולה לבצע".

"אין דומה למתח לפני עוד עסקת אמל"ח שהסוכן סמוי מבצע, ואין דומה לאדרנלין רגע אחרי הקנייה המוצלחת של עוד כלי נשק שיכל לשמש עבריינים לאיומים ואפילו לביצוע רצח. כגודל הסיכון כך גודל ההשקעה של משטרת ישראל – אלפי שעות, עשרות שוטרים, חוקרים, אנשי מודיעין והיחידות הטובות ביותר שיש לנו למאבק בפשיעה. למרות המורכבות, האפקטיביות גדולה, ולכן אנו נמשיך ביתר שאת להיות צעד אחד וכמובן אם אפשר, אפילו כמה צעדים לפני העבריינים".

"בשבועות האחרונים אנו רואים שהמאבקים בין העבריינים מגיעים לרחובות, לכבישים ולערים תוך סיכון ממשי לחיי אזרחים חפים מפשע. לא נאפשר מצב שבו העבריינים ירגישו בטוחים לעשות ככל העולה על רוחם, ונשקיע את כל המשאבים שעומדים לרשותנו בכדי לפרק אותם גם מבפנים. כמו בהפעלת סוכן שרחוקה מהעין הציבורית, כך הן מרבית פעולות המשטרה מול חברי עולם הפשע בישראל".

"לא רק שנמשיך לפעול מולם, אלא אף נגביר את ההתקפיות שלנו ונשדרג את יכולותינו המבצעיות והטכנולוגיות בכדי למגר את הפשיעה ולחזק את הביטחון של אזרחי ישראל שראויים למשטרה חזקה ומרתיעה. משטרת ישראל בראשותי מתחייבת לוודא שהפשע לא ישתלם לאף אחד ובשום מקום".

"אני רוצה בהזדמנות הזו להודות למפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, לשוטרי מחוז תל אביב ולימ"ר תל אביב שהובילו את ההפעלה. אני גאה בכם ומודה לכם על תרומתכם הגדולה בהשגת יעדי המשטרה. המשיכו כך – תעזו, תיזמו, תפעלו בתחבולה וביצירתיות כי רק אלו יובילו אותנו להישגים הדרושים במאבק העיקש מול הפשיעה. אז עם הסכין בין השיניים והרוח הגבית ממני אליכם, שיהיה לכולנו בהצלחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים