שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » סופסוף התחלנו להרגיש קיץ, מה צפוי לנו בעונה הקרובה?
טרנדים אופנתיים לאביב
הבאנו לכן כאן לסידרה של 4 כתבות את רותה קשת, סטייליסטית ובעלת מותג האופנה rare by ruta, עם טיפים וטרנדים לעונת אביב-קיץ
גלילי בדים | צילום: Vladeep, שאטרסטוק

היי, כאן רותה קשת, סטייליסטית ובעלת מותג האופנה rare by ruta. ויש לנו טיפים לטרנדים בעונת אביב קיץ. דיברנו בכתבה הקודמת על צבעים אז מה עוד צפוי לנו בעונה הקרובה? מי לא מחפשת בגד חדש לקראת פסח? כיף להתחדש לחג! אז מה כדאי לקנות?

ההמלצות:

בדים: העונה הבדים מלטפים בצורה מזמינה, משלבים רכות ורעננות. בדי סאטן מבריקים ונוזליים. שקיפויות של הבדים בשכבות מסוגים שונים, בדים קלילים וגמישים מלאים בחופש תנועה. רוב הבדים מחומרים ממוחזרים וטבעיים כמו: כותנה אורגנית וסיבים ממוחזרים. לבדים יש טקסטורות גליות ומחוספסות מעט, והסריגים מקומטים ומעניקים מראה כאילו לא מוכן.

סאטן מבריק – בדרך כלל בצבעים חלקים, ויופיעו כשמלה או חצאית. (חצאית קפלים/ חצאית A באורך מידי) חשוב לשים לב שבד מבריק עלול להבליט קפלים במבנה הגוף, ולכן חשוב להתאים עם הלבשה תחתונה נכונה.

בדים נוצצים – נצנצים מסנוורים – אבנים ויהלומים משפרים בדי סריג/ טוויד מפואר מנצנץ. תחרות עם נצנוץ מתכתי. בדים כפריים – אריגים גדולים למדי, בדים דמויי שק, פופיתא ופרנזים.

בדי שיפון – יותר פרחוני וקליל, ובכלל הבדים השקופים נמצאים העונה.  בעיצובים ארוגים או רקומים. טול כתוספת חגיגית ומרשימה לבגד. במקביל ניתן לראות בדי סריג דקים בעיקר בסטים של חולצה-חצאית מסריג.

חולצות, בגדי קז'ואל וחליפות קלילות. כמו כן פרנזים חזרו לככב יופיעו כחוטים או נוצות דקיקות. בנוסף, פריטים פסים שחור לבן ממש כמו מעבר חציה – בבגדים שלמים, כמו חולצה חצאית או שמלה, גם לאורך וגם  לרוחב.

בטור הבא ניגע בגזרות וטרנדים נוספים, מחכה לפגוש אתכן כאן שוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים