שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סיום לימוד 45 ש"ס משניות לעילוי נשמת הנספים
שנה לאסון
באזכרה שנערכה אמש לידידיה פוגל ז"ל, מהרוגי האסון, התקיים בשעת לילה מאוחרת סיום לימוד 45 ש"ס משניות לעילוי נשמת 45 הרוגי האסון
הסיום בבני עקיבא | צילום: בני עקיבא

אירוע מיוחד ומרגש התקיים אמש בירושלים באזכרה ובערב מיוחד לזכרו של ידידיה פוגל ז"ל שנספה באסון מירון בדיוק לפני שנה. בשיאו של הערב התקיים סיום לימוד של 45 ש"ס (שישה סדרים) משניות לע"נ 45 הרוגי מירון באסון בשנה שעברה.

מדובר במיזם עולמי של תנועת בני עקיבא במסגרתו יצאה בקמפיין "לימוד המוני" תחת השם "מדליקים את האור" ללימוד תורה ועשיית חסד לעילוי נשמת הנספים. במסגרתו התנועה פתחה דף ייעודי בו כל אחד ואחת בחרו ולקחו חלק בלימוד המשניות או ברישום למעשים טובים כנגד 24,000 תלמידיו של ר' עקיבא שנפטרו בימי הספירה.

אחת ממטרות המיזם היתה להרבות אחדות וקירוב בעם ישראל- שהתגייס למיזם באופן מעורר השראה ותוך ימים הקמפיין הגיע ליעד הלימוד שהוצב. באירוע השתתפו גם הרב אריה שטרן לשעבר רבה של ירושלים, ראש ישיבת רמת גן הרב יהושע שפירא, ראש מכון פוע"ה הרב מנחם בורשטיין, הרב דוד פוטש, סמזכ"ל תנועת בני עקיבא יגאל קליין ועוד. הסיום נערך ע"י ראש מחלקת ההדרכה בתנועת בני עקיבא מבשר קאפח שהוביל והגה את הרעיון והצליח לרגש מאות מחבריו וקרוביו של ידידיה פוגל ז"ל שהגיעו אמש לציין את יום השנה למותו.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "עם ישראל עדיין כואב ובוכה על 45 מבניו שנהרגו בל"ג בעומר לפני שנה סמוך לציונו של התנא הקדוש ר' שמעון בר יוחאי. האירוע הזה מחייב את כולנו להרבות אחדות ולהוסיף עוד אור, לימוד תורה ועשיית מעשים טובים למען הזולת. מרגש לראות את עם ישראל כולו שהתגייס ולקח חלק בעשיית הטוב לעילוי נשמת הנספים."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים