שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » סוכלה הברחת אמל"ח בגבול לבנון
צפו
שוטרי משטרת ישראל בפעילות משותפת עם צה"ל בגבול לבנון, סיכלו ניסיון הברחת נשק וסמים מסוכנים ועצרו 2 חשודים אב ובן תושבי ג'דידה מכר בפעילות נתפסו אקדחים וסמים
תגיות:
הברחת אמל"ח וסמים בגבול לבנון | צילום: דובר צה"ל

תצפיות צה"ל זיהו אתמול (רביעי) במהלך מעקב, חשודים שהעבירו תיקים משטח לבנון לשטח ישראל באזור מתת שבמרחב החטיבה המרחבית "ברעם". כוחות צה"ל והמשטרה היו במעקב אחר החשודים לאורך כל האירוע ועצרו את החשודים הישראלים.

במהלך המעצר נתפסו 15 אקדחים, 36 ק"ג חשיש ועשרות מחסניות בשווי כולל מוערך של כ-2,000,000 ₪. החשודים והממצאים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. צה״ל בודק בין השאר האם נסיון ההברחה נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה.

כוחות צה״ל ומשטרת ישראל חוקרים את העומדים מאחורי הברחת האמל״ח ומובילים מאמץ נרחב אל מול תופעת הברחות הסמים והאמל״ח מגבול לבנון. בעבר, אמצעי לחימה אשר הועברו משטח לבנון לשטח ישראל שימשו גם לפעילות חבלנית עוינת בתוך שטח מדינת ישראל, בין השאר גם של ארגון הטרור חיזבאללה.

מהמשטרה נמסר כי "יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מקיימת מארבים שגרתיים בגבולות לבנון ירדן במטרה למנוע הברחות של אמצעי לחימה וסמים מסוכנים. אתמול בשעות הבוקר תצפית של צה"ל בגבול לבנון, זיהתה דמות שמגיעה משטח ישראל לכיוון גדר הגבול כוח של יחידת הגבולות הוקפץ למקום ועצרו חשוד אחד (24, ג'דידה מכר) בסמוך לגבול המערכת כשהוא נושא עימו תיקים ובתוכם 15 אקדחים, 36 ק"ג חשיש ועשרות מחסניות בשווי מוערך של כ- 2,000,000 ₪".

"כוח של יחידת הגבולות פתח בסריקות באזור ועצרו חשוד נוסף נוהג ברכב רנו סמוך לישוב נטועה ובהמשך החקירה התברר כי הוא אביו של החשוד שנעצר בסמוך לגבול יחד האקדחים והסמים המסוכנים".

"פעילות היחידה המיוחדת הינה החוליה המבצעית הראשונה בשרשרת הפעילויות המבוצעות במסגרת המדיניות "ליבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים" שמוביל מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון לביא ועזר מטפלת בכל תופעת הנשק הבלתי חוקי החל מנתיבי הברחות הנשק, דרך סוחרי הנשק ועד למבצעי הירי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים